გაყიდვების მენეჯერის მოვალეობები:
- გაყიდვების პორტფელის შექმნა, მართვა და შენარჩუნება;
- კონკურენტული ბაზრის კვლევა და ანალიზი;
- პოტენციური კლიენტების (ექსპორტიორი და იმპორტიორი კომპანიების) მოძიება და მათთვის კომპანიის პროდუქტების შეთავაზება;
- პოტენციური კლიენტების ბაზის შექმნა და მისი მუდმივი განვითარება;
- არსებული კლიენტების შენარჩუნება და მათთვის შესაბამისი სერვისების შეთავაზება;
- დადგენილი გაყიდვების გეგმის შესრულება;
- ტრანსპორტის სპეციალისტისთვის გადაზიდვებთან დაკავშირებული შეკვეთების სრულყოფილად მიწოდება;
- მომსახურების ფასნამატის განსაზღვრა;
- დამკვეთი კომპანიებისთვის შესაბამისი დოკუმენტაციის (ხელშეკრულება, განაცხადი და ა.შ) მომზადება/ხელმოწერის უზრუნველყოფა;
- შეკვეთის შესახებ ინფორმაციის რეპორტინგის ფაილში ასახვა;
- ტვირთის ტრანსპორტირების პროცესში დამკვეთთან კომუნიკაცია შეკვეთის სტატუსის შესახებ;
- კლიენტის მიერ პროდუქტის/სერვისის საფასურის გადახდის უზრუნველყოფა;
- გადაზიდვასთან დაკავშირებული დამატებითი საკითხების შესახებ დამკვეთის კონსულტაცია და მხარდაჭერა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- სატრანსპორტო კომპანიაში გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
- ინგლისური ენის ცოდნა (B1);
- რუსული ენის ცოდნა (B1);
- საოფისე პროგრამების საბაზისო დონეზე ცოდნა.