ბიზნესის სწრაფი ტემპის სამყაროში კონკურენტუნარიანობის შენარჩუნება მოითხოვს უფრო მეტს, ვიდრე უბრალოდ ინტუიციას; ის მოითხოვს ინფორმირებულ გადაწყვეტილებებს, რომლებიც მონაცემზეა დაფუძნებული. 

ხშირ შემთხვევაში კომპანიები პრიორიტეტს ანიჭებენ მომხმარებელთა შესწავლას და უგულებელყოფენ კომპანიაში არსებულ მონაცემებს, სამუშაო პროცესებისა და თანამშრომლების დამოკიდებულებასთან დაკავშირებით. 

სამომხმარებლო მონაცემები უდავოდ ძალიან მნიშვნელოვანია ბაზრის ტენდენციების შესასწავლად და პროდუქტებისა თუ სერვისების გასაუმჯობესებლად. თუმცა, შიდა მონაცემების დამუშავება ასეთივე მნიშვნელოვანია, რადგან მისი გამოყენება უზრუნველყოფს პროცესის ოპტიმიზაციისა და თანამშრომლების ლოიალურობის გაუმჯობესებას, რაც თავის მხრივ დადებითად აისახება მომსახურების ხარისხსა და მომხმარებლის კმაყოფილებაზე.  

მსოფლიოს წამყვანი კომპანიების მაგალითი გვიჩვენებს, თუ რამდენად მნიშვნელოვანი შეიძლება იყოს კომპანიაში არსებული მონაცემის დამუშავება. განვიხილოთ Toyota-ს მაგალითი, რომელმაც რევოლუცია მოახდინა წარმოებაში შიდა მონაცემების ზედმიწევნითი ანალიზის, არაეფექტურობის გამოვლენისა და ახალი, გაუმჯობესებული წარმოების პრინციპების დანერგვით. ამ შიდა ფოკუსმა არა მხოლოდ მათი პროცესების ოპტიმიზაცია მოახდინა, არამედ პროდუქტის საერთო ხარისხიც გააუმჯობესა.

ანალოგიურად, ტექნიკური გიგანტი Google უკვე დიდი ხანია აღიარებულია შიდა მონაცემებზე აქცენტით, რათა გაზომოს და გაზარდოს თანამშრომლების კმაყოფილება. შიდა გამოკითხვის საფუძველზე, Google განსაზღვრავს გასაუმჯობესებელ სფეროებს, აუმჯობესებს მათ და აყალიბებს ორგანიზაციულ კულტურას, რომელიც ხელს უწყობს ინოვაციასა და თანამშრომლების კეთილდღეობას. მონაცემების ასეთი სახით გამოყენება ხელს უწყობს არა მხოლოდ თანამშრომლების კმაყოფილებას, არამედ დადებითად მოქმედებს კომპანიის რეპუტაციაზე.

აქვე გიზიარებთ Valuate Report-ის პროგნოზს: