ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- კომპანიის მარკეტინგულ სტრატეგიაზე მუშაობაში მონაწილეობის მიღება და შესაბამისი ონლაინ მედია აქტივობის დაგეგმვა-განხორციელება მარკეტინგის გუნდთან ერთად;
- Facebook, Instagram, LinkedIn და სხვა სოციალური ქსელებში კამპანიების დაგეგმვა, განხორციელება და ეფექტურობის შეფასება
- ციფრული კომუნიკაციის არხებში ჯგუფებისა და community-ების მართვა და ამ არხების საკომუნიკაციო მიქსში გამოყენება
- GoogleAds-კამპანიების დაგეგმვა, განხორციელება და მართვა;
- ციფრული მარკეტინგული კომუნიკაციის განთავსებისა და ანალიტიკურ პლატფორმებთან ურთიერთობა
- დიზაინერებსა და მარკეტინგის გუნდთან მუშაობა ეფექტური კრეატიული მასალების შესაქმნელად და გასაუმჯობესებლად;
- ციფრული მარკეტინგის ბიუჯეტის მართვა და ოპტიმიზაცია;
- შედეგების ანალიზი და პერიოდული რეპორტინგის წარმოება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
- ციფრული რეკლამის პლატფორმებთან (Google Ads, Google AdWords, Google Analytics, Meta business suite და სხვა) მუშაობის გამოცდილება;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა;
- ქართული ენის გამართული ცოდნა;
- ინგლისური ენის ცოდნა (B1 დონე);
- ეფექტური წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
- ინფორმაციის ანალიზის და ეფექტურად გადმოცემის უნარი;
- მაღალი პასუხისმგებლობა;
- საქმის ვადებში შესრულების უნარი.