ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

Guest Services Team – ის ლიდერშიფი

  • იყენებს ინტერპერსონალურ და კომუნიკაციის უნარებს გუნდის ხელმძღვანელობის, ზემოქმედებისა და წახალისების მიზნით; მხარს უჭერს ჯანსაღ ფინანსურ/საქმიან გადაწყვეტილებებს; ავლენს პატიოსნებას/კეთილსინდისიერებას; პირად მაგალითს აჩვენებს გუნდს.
  • ხელს უწყობს და ამყარებს სწორ ურთიერთნდობას გუნდის წევრებს შორის.
  • იდეალურად ემსახურება სტუმრებს და არის role model -ი ამ მიმართულებით
  • ზედამხედველობს და მართავს თანამშრომლებს. მართავს ყველა ყოველდღიურ საოპერაციო საკითხებს. საკმარისად კარგად ესმის FO დეპარტამენტის ყველა პოზიცია, და აქვს შესაძლებლობა შეასრულოს მათი მოვალეობები თანამშრომლების არყოფნისას.
  • ამყარებს და ინარჩუნებს ღია, თანამშრომლობით ურთიერთობებს გუნდის წევრებთან და უზრუნველყოფს, რომ თანამშრომლებიც იგივეს აკეთებენ გუნდში.
  • უზრუნველყოფს თანამშრომლების მაღალი  პასუხისმგებლობის გრძნობას
  • სწორად კომუნიცირებს, მის დეპარტამენტში  თითოეული პოზიციის სამუშაო აღწერილობის შესაბამისად და აკონტროლებს  თანამშრომელთა პროგრესს.
  • აღნიშნავს წარმატებებს და საჯაროდ აღიარებს გუნდის წევრების წვლილს.

 

სტუმრების მომსახურება და Front Office მიზნები

 

  • აღწევს და აჭარბებს მიზნებს, მათ შორის შესრულების მიზნებს, ბიუჯეტის მიზნებს, გუნდურ მიზნებს და ა.შ.
  • ამენეჯმენტებს ყოველდღიურ საოპერაციო პროცესებს, უზრუნველყოფს ხარისხის, სტანდარტებისა და მომხმარებლის მოლოდინების ყოველდღიურად დაკმაყოფილებას.
  • იმუშავებს კონკრეტულ მიზნებსა და გეგმებს სამუშაოს პრიორიტეტების, ორგანიზებისა და შესრულებისთვის.
  • ატარებს დეპარტამენტის შეხვედრებს და მუდმივად აწვდის მის დაქვემდებარებაში მყოფთ მკაფიო და თანმიმდევრულ გზავნილს Front Office-ის მიზნებთან დაკავშირებით, სასურველი შედეგების მისაღებად.
  • აკონტროლებს პერსონალის საჭირო რაოდენობას, რათა უზრუნველყოს სტუმრების მომსახურების მოთხოვნები, საოპერაციო საჭიროებები და ფინანსური მიზნების შესრულება შესაბამის დონეზე.
  • ესმის Front Office შესრულებული სამუშაოს გავლენა რეზორტის წინსვლაში და განვითარებაში ისევე როგორც   საერთო ფინანსურ მიზნების მიღწვაში.
  • მართავს დეპარტამენტის კონტროლირებად ხარჯებს ბიუჯეტის დასახული მიზნების მისაღწევად და ასევე გეგმავს და ყოველივე ღონეს ხმარობს (მისი კონპეტენციის ფარგლებში) შემოსავლების გადაჭარბების მიღწევისთვის.
  • ამოწმებს და პასუხისმგებელია დეპარტამენტის წევრების ფინანსურ ერუდიციაზე და ასევე მათ პერფორმანსზე.

სასტუმროს პროექტებისა და პოლიტიკის მართვა

 

  • უზრუნველყოფს Front Office-ის ყველა პოლიტიკის, სტანდარტისა და პროცედურების დაცვას.
  • უზრუნველყოფს რეზორტის პოლიტიკისა თუ სტანდარტის სამართლიანად და თანმიმდევრულად ადმინისტრირებას, დისციპლინური პროცედურების და დოკუმენტაციის შექმნა /აღსრულებაში მოყვანას (SOPs) შესაბამისად.
  • აცნობებს სასტუმროს დატვირთულობასა და სტუმრის მოთხოვნებს შესახებ სასტუმროს სხვა დეპარტამენტებს  ყოველღიურად

 

სტუმრის განსაკუთრებული მომსახურების უზრუნველყოფა

  • უზრუნველყოფს მომსახურებას, რომელიც აღემატება მომხმარებლის მოლოდინს და ხელს უწყობს მომხმარებლის შენარჩუნება/ზრდას
  • აუმჯობესებს მომსახურებას კომუნიკაციით და ეხმარება თანამშრომლებს სტუმრების საჭიროებების გაგებაში, ხელმძღვანელობით, უკუკავშირით და საჭიროების შემთხვევაში ინდივიდუალური ქოუჩინგით.
  • მოქმედებს როგორც “მომსახურების ჩემპიონი” ფრონტ ოფისისთვის და ქმნის პოზიტიურ ატმოსფეროს სტუმრებთან ურთიერთობისთვის.
  • ცდილობს გააუმჯობესოს სერვისის შესრულება სხვა დეპარტამენტებშიც
  • აძლევს თანამშრომლებს შესაბამის ცოდნასა და უფლებამოსილებას, უზრუნველყონ  სტუმრის შესანიშნავი მომსახურება.
  • უზრუნველყოფს, რომ ფრონტ ოფისის ყველა ზონას ჰქონდეს ატმოსფერო, რომელიც ხელს უწყობს სტუმრების საერთო გამოცდილებას.
  • განიხილავს სტუმრის კომენტარების, სტუმრების კმაყოფილების შედეგებს და სხვა მონაცემებს გაუმჯობესების სფეროების დასადგენად.
  • პასუხობს და უმკლავდება სტუმრების პრობლემებსა და საჩივრებს.
  • აქვს კრიზისული სიტუაციების მართვის გამოცდილება
  • აკვირდება თანამშრომლების სამსახურებრივი ქცევას და უკუკავშირს აძლევს ინდივიდებს ან/და მენეჯერებს.
  • განსაკუთრებულ ყურადღებას აქცევს და დროს უთმობს VIP და ლოილაური სტატუსის მქონე სტუმრების მოთხოვნებს.

 

ადამიანური რესურსების საქმიანობის მართვა და წარმართვა

  • განსაზღვრავს სხვათა განვითარების საჭიროებებს და ასწავლის, ან/და ეხმარება სხვებს ცოდნისა და უნარების გაუმჯობესებაში.
  • ხელმძღვანელობასა და მიმართულებას უწევს დაქვემდებარებაში მყოფთ, მათ შორის აწესებს შესრულების სტანდარტების და ახორციელებს შესრულების მონიტორინგს.
  • ადგენს რთულ, რეალისტურ და მისაღწევ მიზნებს, რათა წარმართოს დეპარტამენტისა თუ ინდივიდის სწორი, წარმატებული პერფორმანსი.
  • ითხოვს თანამშრომელთა გამოხმაურებას, იყენებს „ღია კარის“ პოლიტიკას და განიხილავს თანამშრომელთა კმაყოფილების შედეგებს, რათა გამოავლინოს და გადაჭრას თანამშრომელთა პრობლემები ან ხელი შუწყოს მათი მოთხოვნების შესრულებას.
  • უზრუნველყოფს თანამშრომლებისადმი სამართლიან მოპყრობას
  • მონაწილეობს ფრონტ ოფისის პერსონალის შერჩევაში
  • ხელმძღვანელობს კომპანიის handbook -ით და იცავს გაწერილ პროცედურებს შესაბამისად
  • ადმინისტრირებას უწევს მუშაობის შეფასების პროცესს პირად დაქვემდებულთათვის

დამატებითი პასუხისმგებლობები

 

  • აწვდის ინფორმაციას ხელმძღვანელებს, თანამშრომლებს და ქვეშევრდომებს ტელეფონით, წერილობითი ფორმით, ელექტრონული ფოსტით ან პირადად.
  • აანალიზებს ინფორმაციას და აფასებს შედეგებს საუკეთესო გადაწყვეტის ასარჩევად და ა.შ

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება, 4 წლიანი გამოცდილება სტუმრების მომსახურების სფეროში front desk ან შესაბამის დეპარტამენტში ან უმაღლესი განათლება ტურიზმის, სასტუმროს მართვის ან მსგავს სფეროში
  • 2 წლიანი გამოცდილება სტუმრების მომსახურების სფეროში, front desk ან შესაბამის დეპარტამენტში
  • ქართული და ინგლისური ენების სრულყოფილი ფლობა, როგორც ზეპირი, ასევე წერით
  • MS Office-ის და სასტუმროს მართვის პროგრამული უზრუნველყოფის სრულყოფილად ცოდნა (OPERA)