ძირითადი მოვალეობები:

  • კომპანიის ციფრული მედია არხების განვითარების სტრატეგიის შემუშავება, მართვა და მონიტორინგი.
  • ვებ გვერდის, ლენდინგ გვერდის, მობილური აპლიკაციის, სხვადასხვა ციფრული არხებისა და სამეზობლო ჯგუფების გამართული ფუნქციონირების ყოველდღიური მონიტორინგი და საჭიროების შემთხვევაში დეველოპერთან ერთად ხარვეზების აღმოფხვრა.
  • ახალი ვებ-გვერდის გაშვების პროცესის მენეჯმენტი და SEO ოპტიმიზაცია.
  • ციფრული მარკეტინგული კამპანიების დაგეგმვა და მართვა, რომლებიც მიმართული იქნება მომხმარებელთა მოზიდვასა და ბრენდის ცნობადობის ამაღლებაზე.
  • სეგმენტაციის სტრატეგიის შემუშავება, სწორი ლიდების მოძიებისა და და შემდგომში მაღალი კონვერტაციის მაღალი მაჩვენებლის მისაღებად.
  • ციფრული კამპანიების ეფექტურობის შეფასება ანალიზი, ყოველკვირეული რეპორტინგი და გაუმჯობესების რეკომენდაციების წარდგენა.
  • სოციალური მედიის კონტენტის კალენდრის დაგეგმვა კონტენტ კრეატორთან / სოც.მედია მენეჯერთან ერთად, ბიუჯეტირება, კონტენტის განთავსება და რეკლამირება.
  • ყოველთვიური რეპორტების განთავსება Facebook ჯგუფებში და მობილურ აპლიკაციაში.
  • Google Ads და Display Ads-ების ციფრული სარეკლამო კამპანიების დაგეგმვა და მართვა.
  • სხვადასხვა ვებ-გვერდებზე საბანერე ადგილების შერჩევაში მონაწილეობის მიღება, ვიზუალების გაგზავნა, განთავსებული ბანერების მონიტორინგი და შედეგების ანალიზი.
  • E-mail მარკეტინგი.
  • სფეროში აქტუალური ტენდენციების/ტრენდების ინტეგრირება ყოველდღიურ საქმიანობაში.
  • სამუშაო პროცესებიდან გამომდინარე, სხვა საჭირო დავალებების შესრულება კომპეტენციის ფარგლებში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • სასურველია განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების/მარკეტინგის მიმართულებით;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 5 წლიანი გამოცდილება;
  • Facebook Ads Manager-ისა და Meta Business Suite-ის საფუძვლიანი ცოდნა;
  • Google Ads-ისა და Analytics -ის ცოდნა;
  • SEO-ს ცოდნა;
  • ინგლისური ენის ცოდნა B2 დონეზე;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • ორგანიზებულობა და საქმის დაგეგმვისა და კოორდინირების უნარი;
  • შედეგზე ორიენტირებულობა;
  • დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • გუნდის პასუხისმგებლობის გაზიარებისა და მხარდაჭერის უნარი;
  • პრობლემების იდენტიფიცირებისა და ანალიზის უნარი;
  • ეფექტური წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი.