ჩვენთან თანამშრომლობის უპირატესობები:
- კორპორატიული ჯანმრთელობის დაზღვევა;
- საზოგადოებრივი ტრანსპორტის სამგზავრო ბარათი;
- ფასდაკლება კომპანიის პროდუქციაზე;
- ანაზღაურებადი შვებულება 6 თვის შემდეგ.
- პროფესიული წინსვლის მკაფიო შესაძლებლობები;
- ჯანსაღ სამუშაო გარემო;
- კონკურენტუნარიან ანაზღაურება;
- იდეების წახალისება/მხარდაჭერა;
- მოქნილი გრაფიკი და მხარდამჭერი გუნდი, რაც უზრუნველყოფს დაბალანსებულ სამუშაო გარემოს.
ძირითადი ფუნქცია მოვალეობები:
- კომპანიის მიზნებზე დაფუძნებული ბრენდის სტრატეგიის შექმნა და განხორციელება;
- ბრენდის სრული ციკლის მართვა – შესყიდვიდან დაწყებული გაყიდვამდე;
- ბაზრის კვლევა და კონკურენტების ანალიზი ზრდის შესაძლებლობების განსასაზღვრად;
- საერთაშორისო პარტნიორებთან კომუნიკაცია;
- გაყიდვების შედეგების ანალიზი და რეპორტინგი;
- პერსონალის დატრენინგება პროდუქციისა და ბრენდის ღირებულებების შესახებ;
- ბრენდის ვიზუალური იდენტობის უზრუნველყოფა მაღაზიებსა და ციფრულ არხებში;
- მომხმარებლის ქცევისა და გაყიდვების ანალიზი გადაწყვეტილებების მისაღებად;
- ბიუჯეტის დაგეგმვა და ბრენდის მომგებიანობის კონტროლი;
- მაღაზიების რეგულარული მონახულება და შედეგების გაუმჯობესება;
- კოორდინაცია მარკეტინგის, გაყიდვების, ლოჯისტიკის და ფინანსების გუნდებთან.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება ბრენდის ან კატეგორიის მენეჯმენტში (სასურველია მოდისა და საცალო სფეროში);
- საერთაშორისო ბრენდებთან მუშაობის გამოცდილება;
- ბაზრის ტენდენციებისა და მომხმარებლის ქცევის ღრმა ცოდნა;
- ინგლისური ენის თავისუფლად ცოდნა;
- სტრატეგიული და ანალიტიკური აზროვნება;
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი (ვერბალური და წერილობითი);
- ორგანიზებულობა და პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;
- გუნდისა და პროექტების მართვის გამოცდილება;
- Excel ის მაღალ დონეზე ცოდნა.