ჩვენთან თანამშრომლობის უპირატესობები:

  • კორპორატიული ჯანმრთელობის დაზღვევა;
  • საზოგადოებრივი ტრანსპორტის სამგზავრო ბარათი;
  • ფასდაკლება კომპანიის პროდუქციაზე;
  • ანაზღაურებადი შვებულება 6 თვის შემდეგ.
  • პროფესიული წინსვლის მკაფიო შესაძლებლობები;
  • ჯანსაღ სამუშაო გარემო;
  • კონკურენტუნარიან ანაზღაურება;
  • იდეების წახალისება/მხარდაჭერა;
  • მოქნილი გრაფიკი და მხარდამჭერი გუნდი, რაც უზრუნველყოფს დაბალანსებულ სამუშაო გარემოს.

ძირითადი ფუნქცია მოვალეობები:

  • კომპანიის მიზნებზე დაფუძნებული ბრენდის სტრატეგიის შექმნა და განხორციელება;
  • ბრენდის სრული ციკლის მართვა – შესყიდვიდან დაწყებული გაყიდვამდე;
  • ბაზრის კვლევა და კონკურენტების ანალიზი ზრდის შესაძლებლობების განსასაზღვრად;
  • საერთაშორისო პარტნიორებთან კომუნიკაცია;
  • გაყიდვების შედეგების ანალიზი და რეპორტინგი;
  • პერსონალის დატრენინგება პროდუქციისა და ბრენდის ღირებულებების შესახებ;
  • ბრენდის ვიზუალური იდენტობის უზრუნველყოფა მაღაზიებსა და ციფრულ არხებში;
  • მომხმარებლის ქცევისა და გაყიდვების ანალიზი გადაწყვეტილებების მისაღებად;
  • ბიუჯეტის დაგეგმვა და ბრენდის მომგებიანობის კონტროლი;
  • მაღაზიების რეგულარული მონახულება და შედეგების გაუმჯობესება;
  • კოორდინაცია მარკეტინგის, გაყიდვების, ლოჯისტიკის და ფინანსების გუნდებთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება ბრენდის ან კატეგორიის მენეჯმენტში (სასურველია მოდისა და საცალო სფეროში);
  • საერთაშორისო ბრენდებთან მუშაობის გამოცდილება;
  • ბაზრის ტენდენციებისა და მომხმარებლის ქცევის ღრმა ცოდნა;
  • ინგლისური ენის თავისუფლად ცოდნა;
  • სტრატეგიული და ანალიტიკური აზროვნება;
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი (ვერბალური და წერილობითი);
  • ორგანიზებულობა და პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;
  • გუნდისა და პროექტების მართვის გამოცდილება;
  • Excel ის მაღალ დონეზე ცოდნა.