ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • პოტენციური მომხმარებლების მოძიება და მომხმარებელთა ბაზის წარმოება;
  • პოტენციურ მომხმარებლებთან შეხვედრის დაგეგმვა და ორგანიზება;
  • მომხმარებლებისთვის პროდუქტის შეთავაზება და მოლაპარაკებების წარმოება;
  • მომხმარებლის მოთხოვნის შესწავლა და მათ ინდივიდუალურ საჭიროებაზე მორგებული შეთავაზების მომზადება;
  • არსებულ და ახალ კლიენტებთან სანდო და მყარი პარტნიორული ურთიერთობის დამყარება, ლოიალობისა და კმაყოფილების გაზრდა;
  • კომპანიის საქმიანობის სფეროს სრულყოფილად ცოდნა (არსებული ბრენდების და მათი ტექნიკური მახასიათებლების ცოდნა);
  • გაყიდვების მიმართულებით არსებული ხარვეზების გამოვლენა და მათ აღმოფხვრაზე მუშაობა;
  • უშუალო ხელმძღვანელის დავალებების შესრულება და შედეგების შესახებ ხელმძღვანელთან რეპორტინგი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • B2B გაყიდვების პროცესის სრულყოფილად ცოდნა
  • სასურველია მსგავს პოზიციაზე მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება
  • ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა

პიროვნული თვისებები:

  • პუნქტუალურობა
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა
  • მოწესრიგებულობა
  • გუნდური და ინდივიდუალური მუშაობის უნარი