ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- კომპანიის საერთო სტრატეგიიდან გამომდინარე, კომერციული მიმართულების მიზნების, სამოქმედო გეგმის შესრულების მენეჯმენტი;
- ბაზრის კვლევისა და შეფასების პროცესების კოორდინირება, ფასების ანალიტიკისა და ოპტიმიზაციის პროცესების მონიტორინგი;
- გაყიდვების სტიმულირებისთვის ღონისძიებათა დაგეგმვა;
- ფასდაკლებების ან ფასთა ცვლილებების შესახებ მუდმივად განახლებული ინფორმაციის ფლობა;
- დაქვემდებარებული თანამშრომლების სამუშაო პროცესების მართვა და მონიტორინგი;
- პერიოდული ანგარიშგება კომერციულ დირექტორთან;
საკვალიფიკაციო უნარები:
- ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
- რამდენიმე დავალებაზე ერთდროულად მუშაობის უნარი;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- დეტალებზე ორიენტირებული;
- დროის მენეჯმენტი;
- პროფესიულ ზრდაზე ორიენტირებული.