ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • კომპანიის საერთო სტრატეგიიდან გამომდინარე, კომერციული მიმართულების მიზნების, სამოქმედო გეგმის შესრულების მენეჯმენტი;
  • ბაზრის კვლევისა და შეფასების პროცესების კოორდინირება, ფასების ანალიტიკისა და ოპტიმიზაციის პროცესების მონიტორინგი;
  • გაყიდვების სტიმულირებისთვის ღონისძიებათა დაგეგმვა;
  • ფასდაკლებების ან ფასთა ცვლილებების შესახებ მუდმივად განახლებული ინფორმაციის ფლობა;
  • დაქვემდებარებული თანამშრომლების სამუშაო პროცესების მართვა და მონიტორინგი;
  • პერიოდული ანგარიშგება კომერციულ დირექტორთან;

საკვალიფიკაციო უნარები:

  • ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • რამდენიმე დავალებაზე ერთდროულად მუშაობის უნარი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • დეტალებზე ორიენტირებული;
  • დროის მენეჯმენტი;
  • პროფესიულ ზრდაზე ორიენტირებული.