ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- ციფრული სტრატეგიული გეგმების შემუშავება და მათი განხორციელება;
- სოციალური მედია პლატფორმებისათვის კონტენტის შექმნა;
- გრაფიკული დიზაინერებისათვის ამოცანების შემუშავება;
- კომპანიის სოციალური მედია პლატფორმების ბიუჯეტირება და მართვა.
- სოციალური მედია პლატფორმების ანალიტიკის წარმოება KPI-თან მიმართებაში;
- სოც. პლატფორმების მომხმარებელთან კომუნიკაცია და შესაბამისი მხარდაჭერა;
- ფოტოსესიებისა და გადაღებების დაგეგმვა;
- კონკურენტების ციფრული პლატფორმების ანალიზი;
- კომპანიის ვებ-გვერდების ადმინისტრირება/განახლება;
- სხვადასხვა მარკეტინგულ ღონისძიებების/აქტივობების ორგანიზებასა და მენეჯმენტში ჩართულობა;
- მარკეტინგულ ღონისძიებებთან დაკავშირებული ფინანსური ოპერაციების შესრულება დადგენილი წესის შესაბამისად;
- უშუალო ხელმძღვანელის მხრიდან მიღებული სხვა დავალებების შესრულება, საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება;
- იგივე ან მსგავს პოზიციაზე მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
- MS Excel;
- Business Manager-ში მუშაობის გამოცდილება;
- ინგლისური ენის B2 დონეზე ცოდნა; სასაუბრო
- რუსული ენის ცოდნა
უნარები/პიროვნული კომპეტენციები:
- დეტალებზე ორიენტირებული;
- ორგანიზებული;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- ანალიტიკური უნარები;
- სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
- შეზღუდულ ვადებში სამუშაოს შესრულების უნარი;
- კომუნიკაციის კარგი უნარები;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.