ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • ციფრული სტრატეგიული გეგმების შემუშავება და მათი განხორციელება;
  • სოციალური მედია პლატფორმებისათვის კონტენტის შექმნა;
  • გრაფიკული დიზაინერებისათვის ამოცანების შემუშავება;
  • კომპანიის სოციალური მედია პლატფორმების ბიუჯეტირება და მართვა.
  • სოციალური მედია პლატფორმების ანალიტიკის წარმოება KPI-თან მიმართებაში;
  • სოც. პლატფორმების მომხმარებელთან კომუნიკაცია და შესაბამისი მხარდაჭერა;
  • ფოტოსესიებისა და გადაღებების დაგეგმვა;
  • კონკურენტების ციფრული პლატფორმების ანალიზი;
  • კომპანიის ვებ-გვერდების ადმინისტრირება/განახლება;
  • სხვადასხვა მარკეტინგულ ღონისძიებების/აქტივობების ორგანიზებასა და მენეჯმენტში ჩართულობა;
  • მარკეტინგულ ღონისძიებებთან დაკავშირებული ფინანსური ოპერაციების შესრულება დადგენილი წესის შესაბამისად;
  • უშუალო ხელმძღვანელის მხრიდან მიღებული სხვა დავალებების შესრულება, საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • იგივე ან მსგავს პოზიციაზე მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
  • MS Excel;
  • Business Manager-ში მუშაობის გამოცდილება;
  • ინგლისური ენის B2 დონეზე ცოდნა; სასაუბრო
  • რუსული ენის ცოდნა

უნარები/პიროვნული კომპეტენციები:

  • დეტალებზე ორიენტირებული;
  • ორგანიზებული;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ანალიტიკური უნარები;
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
  • შეზღუდულ ვადებში სამუშაოს შესრულების უნარი;
  • კომუნიკაციის კარგი უნარები;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.