ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • გაყიდვების სტრატეგიების დაგეგმვა, მონიტორინგი და განხორციელება.
  • კონკურენტების საქმიანობის ანალიზი და მონიტორინგი, ფასების ინდექსების შეფასება კონკურენტებთან შედარებით.
  • გაყიდვების ანალიტიკა არხებისა და მომხმარებლების მიხედვით.
  • გაყიდვების ანალიზი მომხმარებლების მიხედვით.
  • POSM-ის შემუშავება – ხარისხიანი POSM-ის შემუშავება ნულიდან, ბრენდის სახელმძღვანელო პრინციპების შესაბამისად, მაღაზიაში POSM-ის ეფექტურობის შეფასებით.
  • მაღაზიაში შესრულების სტანდარტების შექმნა, გაყიდვებთან ეფექტური კომუნიკაცია.
  • არასტანდარტული სარეკლამო მექანიკის დანერგვა და მხარდაჭერა.
  • ახალი პროდუქტების დანერგვა, მოცულობების და მათი დისტრიბუციის დაგეგმვა, გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავება, დანერგვის შემდეგ შედეგების მკაცრი მონიტორინგი.
  • LT გუნდისთვის არხზე ანგარიშგების პრეზენტაციების მომზადება.
  • სავაჭრო პლატფორმების პირადი ანგარიშების შევსება – ინფორმაცია, ვიზუალი, აღწერილობები.
  • ვებსაიტებსა და აპლიკაციებში ექსპოზიციის, ფოტოების და აქციების მონიტორინგი.
  • გაყიდვების KPI-ის (კონტრაქტები, აქციები, ვიზუალიზაცია და პრომო) განხორციელების ანალიზი.
  • მარკეტინგულ ინსტრუმენტებთან მუშაობა E-comm არხში, ასევე მათი შემუშავება (ბანერები, push-შეტყობინებები, კონტექსტური რეკლამა) და Professional არხში (POSM მასალები, სემპლინგი, ღონისძიებები). ინვესტიციების გაანგარიშება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • იგივე პოზივიაზე მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება
    რუსული/ინგლისური ენების საკომუნიკაციო ენაზე ცოდნა
  • Excel-ის თავისუფლად ცოდნა – ნედლი მონაცემების ანალიზი, Pivot table, VLOOKUP;
  • Power Point პრეზენტაციების შექმნა;
  • ვაჭრობის მარკეტინგში ან დისტრიბუციაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება       უპირატესობად;
  • ვიზუალურ და POSM-თან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;