ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • კომპანიის ყოველთვიური ფინანსური რეპორტების მომზადება და წარდგენა მენეჯმენტთან;
  • აუდიტის პროცესის მართვა, აუდიტორებთან ურთიერთობის კოორდინაცია და საჭირო საჭირო დოკუმენტაციის უზრუნველყოფა;
  • ბიუჯეტის დაგეგმვა და ბიუჯეტის რეზერვირების პროცესის მართვა;
  • ბიუჯეტის შესრულების მონიტორინგი და ფაქტობრივი ფინანსური მონაცემების ანალიზი;
  • ბანკებთან თანამშრომლობა მიმდინარე საკითხებზე;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების, ეკონომიკის ან/და ფინანსების მიმართულებით;
  • მინიმუმ 5 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აუდიტის, რეპორტინგის ან/და ბიუჯეტირების მიმართულებით;
  • სასურველია აუდიტორულ კომპანიაში მუშაობის გამოცდილება;
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა მაღალ დონეზე;
  • ინგლისური ენის მინიმუმ B2 დონეზე ცოდნა.