ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- კომპანიის ყოველთვიური ფინანსური რეპორტების მომზადება და წარდგენა მენეჯმენტთან;
- აუდიტის პროცესის მართვა, აუდიტორებთან ურთიერთობის კოორდინაცია და საჭირო საჭირო დოკუმენტაციის უზრუნველყოფა;
- ბიუჯეტის დაგეგმვა და ბიუჯეტის რეზერვირების პროცესის მართვა;
- ბიუჯეტის შესრულების მონიტორინგი და ფაქტობრივი ფინანსური მონაცემების ანალიზი;
- ბანკებთან თანამშრომლობა მიმდინარე საკითხებზე;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების, ეკონომიკის ან/და ფინანსების მიმართულებით;
- მინიმუმ 5 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აუდიტის, რეპორტინგის ან/და ბიუჯეტირების მიმართულებით;
- სასურველია აუდიტორულ კომპანიაში მუშაობის გამოცდილება;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა მაღალ დონეზე;
- ინგლისური ენის მინიმუმ B2 დონეზე ცოდნა.