ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • შესყიდვის პროცესების მართვა დადასტურებული შესყიდვების პოლიტიკისა და პროცედურების შესაბამისობაში;
  • გონივრულ ვადებში შესყიდვის პროცესის წარმოება;
  • ადგილობრივი მომწოდებლების მოძიება ბაზარზე და თანამშრომლობის პირობებზე შეთანხმება;
  • პროექტის ფარგლებში, მუდმივად და მჭიდროდ თანამშრომლობა უშუალო პროექტ მენეჯერთან/ და ნებისმიერ დამკვეთ დეპარტამენტთან.
  • პროექტის ფარგლებში, შესყიდვების გეგმის წარმართვა შეთანხმებული ვადების გათვალისწინებით;
  • ტექნიკური დავალების მიღება, გადამოწმება ყველა დეტალის გათვალისწინებით;
  • არაგეგმური შესყიდვის წარმოება ხარჯის დამტკიცების პროცედურების გათვალისწინებით;
  • შესყიდვის პროცესის წარმოება ISO სტანდარტებთან მიმართებაში;
  • პრიორიტეტების განსაზღვრა;
  • მომწოდებელთან გადახდის პირობებზე მოლაპარაკება დადგენილი წესის გათვალისწინებით;
  • შესყიდვების ანალიზი, მაქსიმალური ავტომატიზაციის წინადადებების შემუშავება უშუალო უფროსთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • აუცილებელია სამშენებლო სექტორში მუშაობის სულ მცირე 2 წლის გამოცდილება
  • უმაღლესი განათლება შესაბამისი განხრით;
  • სასურველია ინგლისურისა ან/და რუსული ენის ცოდნა;
  • ნებისმიერი საბუღალტრო პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
  • MS Office-ის სრულყოფილად ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:

  • პრეზენტაბელურობა;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • ორგანიზებულობა;
  • ინიციატურობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებული.