ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- შესყიდვის პროცესების მართვა დადასტურებული შესყიდვების პოლიტიკისა და პროცედურების შესაბამისობაში;
- გონივრულ ვადებში შესყიდვის პროცესის წარმოება;
- ადგილობრივი მომწოდებლების მოძიება ბაზარზე და თანამშრომლობის პირობებზე შეთანხმება;
- პროექტის ფარგლებში, მუდმივად და მჭიდროდ თანამშრომლობა უშუალო პროექტ მენეჯერთან/ და ნებისმიერ დამკვეთ დეპარტამენტთან.
- პროექტის ფარგლებში, შესყიდვების გეგმის წარმართვა შეთანხმებული ვადების გათვალისწინებით;
- ტექნიკური დავალების მიღება, გადამოწმება ყველა დეტალის გათვალისწინებით;
- არაგეგმური შესყიდვის წარმოება ხარჯის დამტკიცების პროცედურების გათვალისწინებით;
- შესყიდვის პროცესის წარმოება ISO სტანდარტებთან მიმართებაში;
- პრიორიტეტების განსაზღვრა;
- მომწოდებელთან გადახდის პირობებზე მოლაპარაკება დადგენილი წესის გათვალისწინებით;
- შესყიდვების ანალიზი, მაქსიმალური ავტომატიზაციის წინადადებების შემუშავება უშუალო უფროსთან.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- აუცილებელია სამშენებლო სექტორში მუშაობის სულ მცირე 2 წლის გამოცდილება
- უმაღლესი განათლება შესაბამისი განხრით;
- სასურველია ინგლისურისა ან/და რუსული ენის ცოდნა;
- ნებისმიერი საბუღალტრო პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
- MS Office-ის სრულყოფილად ცოდნა.
უნარ-ჩვევები:
- პრეზენტაბელურობა;
- კომუნიკაბელურობა;
- ორგანიზებულობა;
- ინიციატურობა;
- დეტალებზე ორიენტირებული.