ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • ბუღალტრული დოკუმენტების მიღება და შესაბამისი დამუშავება;
  • ყოველდღიური საბუღალტრო ოპერაციების წარმოება;
  • საბუღალტრო ჩანაწერების გაკეთება და ანგარიშგება ბუღალტრული სტანდარტების მიხედვით;
  • საგადასახადო დეკლარაციების წარმოება და წარდგენა შესაბამის ორგანოში, კანონმდებლობით დადგენილი წესით და ვადების დაცვით;
  • საგადასახადო აქტივებისა და ვალდებულებების აღრიცხვა და კონტროლი;
  • მენეჯმენტისთვის ყოველთვიური რეპორტების მომზადება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება, ფინანსების, ეკონომიკის ან ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება
  • MS Office-ის ცოდნა
  • ინგლისური ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად