ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- ბუღალტრული დოკუმენტების მიღება და შესაბამისი დამუშავება;
- ყოველდღიური საბუღალტრო ოპერაციების წარმოება;
- საბუღალტრო ჩანაწერების გაკეთება და ანგარიშგება ბუღალტრული სტანდარტების მიხედვით;
- საგადასახადო დეკლარაციების წარმოება და წარდგენა შესაბამის ორგანოში, კანონმდებლობით დადგენილი წესით და ვადების დაცვით;
- საგადასახადო აქტივებისა და ვალდებულებების აღრიცხვა და კონტროლი;
- მენეჯმენტისთვის ყოველთვიური რეპორტების მომზადება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება, ფინანსების, ეკონომიკის ან ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება
- MS Office-ის ცოდნა
- ინგლისური ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად