ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • კომპანიის B2B მარკეტინგული სტრატეგიის განსაზღვრის პროცესში ჩართულობა;
  • მომხმარებლების მონაცემებისა და მარკეტინგული კამპანიების შედეგების მაჩვენებლების ანალიზის საფუძველზე ტენდენციების, შესაძლებლობებისა და ოპტიმიზაციის გზების იდენტიფიცირება;
  • სარეკლამო აუდიტორიების განსაზღვრა ციფრული არხების რეკლამებისთვის;
  • განხორციელებული მარკეტინგული კამპანიების ეფექტიანობის შეფასება (Google Analytics).

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების/მარკეტინგის/ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით;
  • მარკეტინგული ანალიტიკური ხელსაწყოების ცოდნა;
  • Remarketing კამპანიების მართვის გამოცდილება და აუდიტორიის სეგმენტაციის ეფექტური გამოყენება;
  • აუცილებელია GTM, ADS Manager-ის ცოდნა;
  • SEO და SEM სტრატეგიების ცოდნა;
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამები;
  • მნიშვნელოვანია ინგლისური ენის ცოდნა;
  • ციფრული და სოციალური მედია პლატფორმების მართვის გამოცდილება;
  • სასურველია 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ედვერთაიზინგის მიმართულებით.

პიროვნული მახასიათებლები:

  • კრეატიული აზროვნება;
  • ეფექტური ვერბალური და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა და ორგანიზებულობა.