ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- კომპანიის B2B მარკეტინგული სტრატეგიის განსაზღვრის პროცესში ჩართულობა;
- მომხმარებლების მონაცემებისა და მარკეტინგული კამპანიების შედეგების მაჩვენებლების ანალიზის საფუძველზე ტენდენციების, შესაძლებლობებისა და ოპტიმიზაციის გზების იდენტიფიცირება;
- სარეკლამო აუდიტორიების განსაზღვრა ციფრული არხების რეკლამებისთვის;
- განხორციელებული მარკეტინგული კამპანიების ეფექტიანობის შეფასება (Google Analytics).
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების/მარკეტინგის/ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით;
- მარკეტინგული ანალიტიკური ხელსაწყოების ცოდნა;
- Remarketing კამპანიების მართვის გამოცდილება და აუდიტორიის სეგმენტაციის ეფექტური გამოყენება;
- აუცილებელია GTM, ADS Manager-ის ცოდნა;
- SEO და SEM სტრატეგიების ცოდნა;
- კომპიუტერული საოფისე პროგრამები;
- მნიშვნელოვანია ინგლისური ენის ცოდნა;
- ციფრული და სოციალური მედია პლატფორმების მართვის გამოცდილება;
- სასურველია 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ედვერთაიზინგის მიმართულებით.
პიროვნული მახასიათებლები:
- კრეატიული აზროვნება;
- ეფექტური ვერბალური და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა და ორგანიზებულობა.