ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • კონკურენტებისა და სამომხმარებლო ბაზრის ტენდენციების იდენტიფიცირება;
  • გაყიდვების სტიმულირებისათვის საკომუნიკაციო სტრატეგიების შემუშავება/ აქციების დაგეგმვა;
  • ბაზარზე პროდუქტის ცნობადობის და პროდუქტზე მოთხოვნის ზრდის უზრუნველყოფა;
  • ბრენდების დანერგვა/განვითარება;
  • გაყიდვების და მარკეტინგის გუნდთან მჭიდრო კომუნიკაცია და საერთო სტრატეგიის შემუშავება;
  • ახალი კოლექციის შესყიდვის დაგეგმვა და შესყიდვის განხორციელება;
  • კოლექციის შესყიდვის ბიუჯეტის განსაზღვრა ყოველი მომდევნო სეზონისთვის;
  • პროდუქციის ღირებულების და მარჟის განსაზღვრა;
  • ბაზრის და მომხმარებლის კვლევა, კონკურენტი ბრენდების აქტივობების მონიტორინგი;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • თანამედროვე ბრენდების და მოდის ტენდენციების ცოდნა, გემოვნება და სტილის გრძნობა;
  • ინგლისური C1, რუსული სასაუბრო დონეზე.
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა (MUST – EXCEL)
  • გამოცდილება ბრენდ მენეჯერის/ ასისტენტის პოზიციაზე მინიმუმ 1 წელი.
  • უპირატესობა მიენიჭებათ კანდიდატებს, რომელთაც აქვთ მუშაობის გამოცდილება Fashion/Retail სფეროში

უნარები:

  • კომუნიკაბელურობა
  • კოლეგიალურობა და პრეზენტაბელურობა
  • დროის მენეჯმენტი
  • პრობლემის იდენტიფიკაციის და მისი მოკლე ვადაში გადაჭრის უნარი;