ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- კონკურენტებისა და სამომხმარებლო ბაზრის ტენდენციების იდენტიფიცირება;
- გაყიდვების სტიმულირებისათვის საკომუნიკაციო სტრატეგიების შემუშავება/ აქციების დაგეგმვა;
- ბაზარზე პროდუქტის ცნობადობის და პროდუქტზე მოთხოვნის ზრდის უზრუნველყოფა;
- ბრენდების დანერგვა/განვითარება;
- გაყიდვების და მარკეტინგის გუნდთან მჭიდრო კომუნიკაცია და საერთო სტრატეგიის შემუშავება;
- ახალი კოლექციის შესყიდვის დაგეგმვა და შესყიდვის განხორციელება;
- კოლექციის შესყიდვის ბიუჯეტის განსაზღვრა ყოველი მომდევნო სეზონისთვის;
- პროდუქციის ღირებულების და მარჟის განსაზღვრა;
- ბაზრის და მომხმარებლის კვლევა, კონკურენტი ბრენდების აქტივობების მონიტორინგი;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება;
- თანამედროვე ბრენდების და მოდის ტენდენციების ცოდნა, გემოვნება და სტილის გრძნობა;
- ინგლისური C1, რუსული სასაუბრო დონეზე.
- საოფისე პროგრამების ცოდნა (MUST – EXCEL)
- გამოცდილება ბრენდ მენეჯერის/ ასისტენტის პოზიციაზე მინიმუმ 1 წელი.
- უპირატესობა მიენიჭებათ კანდიდატებს, რომელთაც აქვთ მუშაობის გამოცდილება Fashion/Retail სფეროში
უნარები:
- კომუნიკაბელურობა
- კოლეგიალურობა და პრეზენტაბელურობა
- დროის მენეჯმენტი
- პრობლემის იდენტიფიკაციის და მისი მოკლე ვადაში გადაჭრის უნარი;