ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- ბრენდების განვითარებისა და გაძლიერებისათვის სტრატეგიული გეგმების შემუშავებაში ჩართულობა და განხორციელება
- მარკეტინგული ბიუჯეტის დაგეგმვა, კონტროლი და ანალიზი
- მომხმარებლის სამიზნე ჯგუფის განსაზღვრა და ანალიზი
- გაყიდვების დინამიკის ანალიზი, საბაზრო ტენდენციის შესწავლა და ინფორმაციის გამოყენება მარკეტინგულ აქტივობებში
- გაყიდვების მხარდამჭერი აქციების დაგეგმვა, შესრულება, მონიტორინგი და ანალიზი
- ჩატარებული მარკეტინგული აქტივობების ეფექტიანობის კვლევა.
- გაყიდვების და შესყიდვების დეპარტამენტთან მჭიდრო თანამშრომლობა
- სარეკლამო კომპანიებთან თანამშრომლობა, სარეკლამო კონცეფციების, დიზაინებისა და სხვა მასალების შემუშავებაში აქტიური ჩართულობა
- მარკეტინგული შესყიდვების ეფექტური განხორციელება
- ბროშურებისა და სხვა მარკეტინგული მასალების შემუშავება და მათი პერიოდული განახლება
- სოციალური ქსელისა და საიტის ადმინისტრირება
- პრეზენტაციების, რეკლამების და კომერციული წინადადებების მომზადება
- შესრულებულ სამუშაოზე და სამოქმედო გეგმებზე თვიური/კვარტლური/წლიური რეპორტების წარდგენა ხელმძღვანელობისთვის
- შესასრულებელი სამუშაოს ეფექტურად დაგეგმარება, დროის სწორად განაწილება
- საავტომობილო ტერმინოლოგიის ათვისება და პროდუქტის შესახებ სხვადასხვა ცვლილებებისა და სიახლეების მუდმივი გაცნობა
- საავტომობილო სპეც. რეგულაციების და კანონების გაცნობა
- კომპანიის ყველა შიდა პროცედურისა და ინსტრუქციის დაცვა
პიროვნული თვისებები:
- ანალიტიკური აზროვნება
- კრეატიულობა
- ინიციატივიანობა
- გუნდში მუშაობის უნარი
- კომუნიკაბელობა, დიპლომატიურობა
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება (სასურველია მარკეტინგის მიმართულებით)
- მინიმუმ 2 წლიანი მუშაობის გამოცდილება
- ინგლისური და რუსული ენების ფლობა
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ფლობა
უნარ-ჩვევები:
- პრეზენტაბელურობა
- კომუნიკაბელურობა
- წარმატებით ორგანიზების, პრიორიტეტების განსაზღვრის და მართვის უნარი
- პრობლემების ეფექტურად გადაწყვეტის უნარი, სიტუაციაში სწრაფად გარკვევის და გადაწყვეტილების მიღების უნარი