ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • ბრენდების განვითარებისა და გაძლიერებისათვის სტრატეგიული გეგმების შემუშავებაში ჩართულობა და განხორციელება
  • მარკეტინგული ბიუჯეტის დაგეგმვა, კონტროლი და ანალიზი
  • მომხმარებლის სამიზნე ჯგუფის განსაზღვრა და ანალიზი
  • გაყიდვების დინამიკის ანალიზი, საბაზრო ტენდენციის შესწავლა და ინფორმაციის გამოყენება მარკეტინგულ აქტივობებში
  • გაყიდვების მხარდამჭერი აქციების დაგეგმვა, შესრულება, მონიტორინგი და ანალიზი
  • ჩატარებული მარკეტინგული აქტივობების ეფექტიანობის კვლევა.
  • გაყიდვების და შესყიდვების დეპარტამენტთან მჭიდრო თანამშრომლობა
  • სარეკლამო კომპანიებთან თანამშრომლობა, სარეკლამო კონცეფციების, დიზაინებისა და სხვა მასალების შემუშავებაში აქტიური ჩართულობა
  • მარკეტინგული შესყიდვების ეფექტური განხორციელება
  • ბროშურებისა და სხვა მარკეტინგული მასალების შემუშავება და მათი პერიოდული განახლება
  • სოციალური ქსელისა და საიტის ადმინისტრირება
  • პრეზენტაციების, რეკლამების და კომერციული წინადადებების მომზადება
  • შესრულებულ სამუშაოზე და სამოქმედო გეგმებზე თვიური/კვარტლური/წლიური რეპორტების წარდგენა ხელმძღვანელობისთვის
  • შესასრულებელი სამუშაოს ეფექტურად დაგეგმარება, დროის სწორად განაწილება
  • საავტომობილო ტერმინოლოგიის ათვისება და პროდუქტის შესახებ სხვადასხვა ცვლილებებისა და სიახლეების მუდმივი გაცნობა
  • საავტომობილო სპეც. რეგულაციების და კანონების გაცნობა
  • კომპანიის ყველა შიდა პროცედურისა და ინსტრუქციის დაცვა

პიროვნული თვისებები:

  • ანალიტიკური აზროვნება
  • კრეატიულობა
  • ინიციატივიანობა
  • გუნდში მუშაობის უნარი
  • კომუნიკაბელობა, დიპლომატიურობა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია მარკეტინგის მიმართულებით)
  • მინიმუმ 2 წლიანი მუშაობის გამოცდილება
  • ინგლისური და რუსული ენების ფლობა
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ფლობა

უნარ-ჩვევები:

  • პრეზენტაბელურობა
  • კომუნიკაბელურობა
  • წარმატებით ორგანიზების, პრიორიტეტების განსაზღვრის და მართვის უნარი
  • პრობლემების ეფექტურად გადაწყვეტის უნარი, სიტუაციაში სწრაფად გარკვევის და გადაწყვეტილების მიღების უნარი