ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- გაყიდვების გუნდის საქმიანობის კოორდინაცია და მათი ყოველდღიური
პროცესების მართვა - Field მენეჯერის მიერ მოძიებულ ობიექტებზე მორგებული
ინდივიდუალური შეთავაზებების მომზადება - ლიდებზე მორგებული შეთავაზებების ხელშეკრულებებში გარდაქმნა –
ხელშეკრულებამდე უნდა მიიყვანოს საქმე, შემდეგ უკვე გაყიდვების
ადმინისტრაციული მენეჯერი ერთვება. - მომხმარებლებთან პირადი და სატელეფონო კომუნიკაცია
კომპანიის სტანდარტების დაცვით - კორპუსის მენეჯერებთან კომუნიკაციის წარმართვა და შეხვედრებში მონაწილეობა
- კომპანიის სერვისებისა და პროდუქტების წარდგენა და მომხმარებელთა
კითხვებზე პასუხის გაცემა - დამატებითი სერვისების შეთავაზება (ლიფტი, კამერები, დასუფთავება და სხვა)
- სამეზობლო კრებების, პრეზენტაციების ჩატარება და საჭიროების შემთხვევაში
გამოკითხვების ორგანიზება (კარდაკარ ან ონლაინ რეჟიმში) - შიდა დეპარტამენტებთან კოორდინირებული თანამშრომლობის უზრუნველყოფა
- გაყიდვების პროცესების, ინფორმაციული ნაკადების და მონაცემთა
პროგრამული აღრიცხვის ეფექტური მართვა - CRM სისტემის გამოყენება კომპანიის პროცედურების შესაბამისად
- თვის, კვარტლისა და წლის გაყიდვების გეგმების შესრულებაზე პასუხისმგებლობა
- გაყიდვების გუნდის წევრებისთვის ამოცანების დელეგირება და მათი
შესრულებული სამუშაოს მონიტორინგი - ახალი მომხმარებლების მოზიდვისა და დაინტერესების გზების განსაზღვრა
გრძელვადიანი თანამშრომლობის მიზნით - სტანდარტული ტარიფების დაცვა და არასტანდარტულ შემთხვევებში შეთანხმების
მიღწევა გაყიდვების ხელმძღვანელთან - მომხმარებელთან ურთიერთობის ყველა ეტაპზე კომპანიის სტანდარტების სრული დაცვა
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნესის, მარკეტინგის ან კომუნიკაციების მიმართულებით)
- მინიმუმ სამ წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
- სასურველია მენეჯერული გამოცდილება