ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • კომპანიის მარკეტინგულ სტრატეგიაზე მუშაობაში მონაწილეობის მიღება და შესაბამისი ონლაინ მედია აქტივობის დაგეგმვა-განხორციელება მარკეტინგის გუნდთან ერთად;
  • Facebook, Instagram, LinkedIn და სხვა სოციალური ქსელებში კამპანიების დაგეგმვა, განხორციელება და ეფექტურობის შეფასება
  • ციფრული კომუნიკაციის არხებში ჯგუფებისა და community-ების მართვა და ამ არხების საკომუნიკაციო მიქსში გამოყენება
  • GoogleAds-კამპანიების დაგეგმვა, განხორციელება და მართვა;
  • ციფრული მარკეტინგული კომუნიკაციის განთავსებისა და ანალიტიკურ პლატფორმებთან ურთიერთობა
  • დიზაინერებსა და მარკეტინგის გუნდთან მუშაობა ეფექტური კრეატიული მასალების შესაქმნელად და გასაუმჯობესებლად;
  • ციფრული მარკეტინგის ბიუჯეტის მართვა და ოპტიმიზაცია;
  • შედეგების ანალიზი და პერიოდული რეპორტინგის წარმოება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
  • ციფრული რეკლამის პლატფორმებთან (Google Ads, Google AdWords, Google Analytics, Meta business suite და სხვა) მუშაობის გამოცდილება;
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა;
  • ქართული ენის გამართული ცოდნა;
  • ინგლისური ენის ცოდნა (B1 დონე);
  • ეფექტური წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • ინფორმაციის ანალიზის და ეფექტურად გადმოცემის უნარი;
  • მაღალი პასუხისმგებლობა;
  • საქმის ვადებში შესრულების უნარი.