ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • საერთაშორისო ლუდების ბრენდების პორტფელის სტრატეგიული მართვა და განვითარება;
  • ადგილობრივ ბაზარზე საერთაშორისო ბრენდების პოზიციონირების განსაზღვრა და აღსრულება.
  • წლიური მარკეტინგული გეგმების შედგენა და ბიუჯეტის მართვა (ATL, BTL, Digital);
  • ბაზრის, მომხმარებლის და კონკურენტების ანალიზი — მონაცემების გამოყენება გადაწყვეტილებების მიღებისას;
  • თანამშრომლობა გლობალურ ბრენდთან და ლიცენზიის მფლობელებთან მარკეტინგული აქტივობების შეთანხმებისთვის;
  • მჭიდრო კოორდინაცია გაყიდვების, დისტრიბუციის, საკომუნიკაციო და ფინანსურ გუნდებთან;
  • KPI-ების მონიტორინგი: ბრენდის ცნობადობა, გაყიდვები, ბაზრის წილი.
  • პრეზენტაციების, რეპორტების და ბრენდის პერფორმანსის ანალიზის მომზადება ლოკალური და გლობალური სტეიკჰოლდერებისთვის.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება მარკეტინგის, ბიზნესის ან მასთან დაკავშირებულ სფეროში;
  • მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება FMCG სექტორში, სასურველია ალკოჰოლური სასმელების სფეროში;
  • ბრენდ მენეჯმენტის და სტრატეგიული მარკეტინგის პრინციპების კარგად ცოდნა;
  • ძლიერი ანალიტიკური და პრეზენტაციული უნარები;
  • საერთაშორისო ბრენდებთან მუშაობის გამოცდილება – უპირატესობად ჩაითვლება;
  • ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ფლობა (ზეპირი და წერილობითი);
  • კრეატიულობა, ორგანიზებულობა და გუნდური მუშაობის უნარი.