ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- გაყიდვების სტრატეგიების დაგეგმვა, მონიტორინგი და განხორციელება.
- კონკურენტების საქმიანობის ანალიზი და მონიტორინგი, ფასების ინდექსების შეფასება კონკურენტებთან შედარებით.
- გაყიდვების ანალიტიკა არხებისა და მომხმარებლების მიხედვით.
- გაყიდვების ანალიზი მომხმარებლების მიხედვით.
- POSM-ის შემუშავება – ხარისხიანი POSM-ის შემუშავება ნულიდან, ბრენდის სახელმძღვანელო პრინციპების შესაბამისად, მაღაზიაში POSM-ის ეფექტურობის შეფასებით.
- მაღაზიაში შესრულების სტანდარტების შექმნა, გაყიდვებთან ეფექტური კომუნიკაცია.
- არასტანდარტული სარეკლამო მექანიკის დანერგვა და მხარდაჭერა.
- ახალი პროდუქტების დანერგვა, მოცულობების და მათი დისტრიბუციის დაგეგმვა, გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავება, დანერგვის შემდეგ შედეგების მკაცრი მონიტორინგი.
- LT გუნდისთვის არხზე ანგარიშგების პრეზენტაციების მომზადება.
- სავაჭრო პლატფორმების პირადი ანგარიშების შევსება – ინფორმაცია, ვიზუალი, აღწერილობები.
- ვებსაიტებსა და აპლიკაციებში ექსპოზიციის, ფოტოების და აქციების მონიტორინგი.
- გაყიდვების KPI-ის (კონტრაქტები, აქციები, ვიზუალიზაცია და პრომო) განხორციელების ანალიზი.
- მარკეტინგულ ინსტრუმენტებთან მუშაობა E-comm არხში, ასევე მათი შემუშავება (ბანერები, push-შეტყობინებები, კონტექსტური რეკლამა) და Professional არხში (POSM მასალები, სემპლინგი, ღონისძიებები). ინვესტიციების გაანგარიშება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- იგივე პოზივიაზე მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება
რუსული/ინგლისური ენების საკომუნიკაციო ენაზე ცოდნა - Excel-ის თავისუფლად ცოდნა – ნედლი მონაცემების ანალიზი, Pivot table, VLOOKUP;
- Power Point პრეზენტაციების შექმნა;
- ვაჭრობის მარკეტინგში ან დისტრიბუციაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
- ვიზუალურ და POSM-თან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;