პოზიცია: კახეთის წარმომადგენლობის უფროსი
მდებარეობა: კახეთი

დამატებითი ინფორმაცია:

  • აუცილებელია საკუთარი ავტომობილის ფლობა;
  • საწვავის ხარჯს სრულად ფარავს კომპანია.

პასუხისმგებლობები:

  • წარმომადგენლობის ეფექტურ მართვა და კომერციული მიზნების შესრულება;
  • სამუშაო დისციპლინის უზრუნველყოფა, თანამშრომელთა მოტივირება და განვითარების ხელშეწყობა;
  • შიდა პოლიტიკების, რეგლამენტების და პროცედურების დაცვა;
  • ინციდენტების, უსაფრთხოების რისკებისა და ფინანსური გადაცდომების დროული გამოვლენა და მართვა;
  • სათაო ოფისთან ანგარიშგების დროული და ზუსტი წარდგენა.

ფუნქცია-მოვალეობები:

  • წარმომადგენლობის ბიუჯეტის, შემოსავლებისა და ხარჯების მართვა;
  • ახალი პარტნიორებისა მოძიება და მოზიდვა;
  • ბაზრის ტენდენციების მონიტორინგი და კონკურენტული გარემოს ანალიზი;
  • რეგიონული ოფისის ადმინისტრირების ორგანიზება (სივრცე, ინფრასტრუქტურა, საოფისე რესურსები);
  • თანამშრომელთა კოორდინაცია, გრაფიკების უზრუნველყოფა და მონიტორინგი, შესრულების კომპანიის სტრანდარტებთან და შიდა პოლიტიკებთან შესაბამისობის მონიტორინგი;
  • წარმომადგენლობის ყოველდღიური ოპერაციების უწყვეტობისა და სტაბილურობის მონიტორინგი და უზრუნველყოფა;
  • PayBox ტერმინალების ქსელის ინფრასტრუქტურული და ტენიკური გამართულობის უზრუნველყოფა;
  • ყოველდღიურად მიმდინარე პროცესების მონიტორინგი და საგანგებო სიტუაციების იდენტიფიცირება, რეაგირება და სათაო ოფისთან კომუნიკაცია;
  • ნაღდი ფულადი სახსრების ბრუნვის პროცესების მონიტორინგი; – სათაო ოფისთან რეგულარული კომუნიკაცია და ანგარიშგება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • მენეჯერულ პოზიციაზე გამოცდილება;
  • გუნდის მართვის გამოცდილება;
  • საოპერაციო პროცესების მართვის გამოცდილება;

სქილები:

  • ორგანიზებული;
  • ანალიტიკური და კრიტიკული აზროვნების უნარი;
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
  • მოქნილობა, ცვლილებებისადმი სწრაფი ადაპტაციის უნარი;
  • პრიორიტეტიზაციისა და დროის მართვის უნარი.