ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • ციფრული გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება და ამ სტრატეგიის განხორციელებისათვის საჭირო აქტივობების განსაზღვრა/განხორციელება;
  • სადაზღვევო პროდუქტების გაყიდვებისთვის/ლიდების გენერაციისთვის კამპანიების დაგეგმვა და განხორციელება სხვადასხვა ციფრულ არხებში;
  • შედეგების ყოველდღიური მონიტორინგი;
  • სადაზღვევო პროდუქტებისათვის საჭირო ახალი პლატფორმების განვითარებასა და დანერგვაში მონაწილეობის მიღება;
  • SEO-ს სტრატეგიის შექმნასა და აღსრულებაში მონაწილების მიღება/განხორციელება;
  • თვის ჭრილში განხორციელებული კამპანიების ანალიზი;
  • კოლაბორაცია ჯგუფის სხვა წევრებთან;

გამოგვეხმაურე, თუ

  • ხარ უმაღლესი სასწავლებლის კურსდამთავრებული
  • გაქვს ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით მუშაობის მინიმუმ 3-წლიანი გამოცდილება;
  • კარგად იცი Google Analytics; Facebook Ads Manager, SEO და SEM
  • მაღალ დონეზე იცი ინგლისური ენა;
  • იცი MS Office პროგრამები;
  • Facebook Blueprint ჩაითვლება უპირატესობად;

ვეძებთ ჩვენიანს:

  • პასუხისმგებლიანს;
  • ორგანიზებულს;
  • ინიციატივიანს;
  • განვითარებაზე და შედეგებზე ორიენტირებულს;
  • საქმეზე კონცენტრირებულს;

გთავაზობთ:

  • საუკეთესო ჯანმრთელობის დაზღვევას;
  • მენტალური ჯანმრთელობის დაფარვას;
  • შვებულების 24 სამუშაო დღეს, 4 Day Off-სა და დამატებით 5 სამუშაო დღეს მენტალური შვებულებისთვის;
  • მაგთის კორპორატიულ პაკეტს;
  • პიროვნული და პროფესიული განვითარების შესაძლებლობას;

დაგახვედრებთ:

  • საინტერესო საქმეს;
  • მრავალფეროვნებას;
  • სუპერ გუნდს და სუპერ გარემოს;