ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- გაყიდვების სტრატეგიებისა და ტაქტიკის შემუშავება და განხორციელება;
- არსებული ბაზის დამუშავება და განვითარება;
- პოტენციურ ან/და უკვე არსებულ პარტნიორ კომპანიებთან კომუნიკაცია;
- პროდუქტების სრულფასოვანი შესწავლა და პრეზენტაცია;
- მოლაპარაკებებისა წარმოება;
- რეპორტინგი უშუალო ხელმძღვანელთან.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება, სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების ან მარკეტინგის მიმართულებით;
- სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების მენეჯერის ან კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე, სასურველია ჰორეკა სფეროში;
- Microsoft office-ის სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა.