ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • გაყიდვების სტრატეგიებისა და ტაქტიკის შემუშავება და განხორციელება;
  • არსებული ბაზის დამუშავება და განვითარება;
  • პოტენციურ ან/და უკვე არსებულ პარტნიორ კომპანიებთან კომუნიკაცია;
  • პროდუქტების სრულფასოვანი შესწავლა და პრეზენტაცია;
  • მოლაპარაკებებისა წარმოება;
  • რეპორტინგი უშუალო ხელმძღვანელთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება, სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების ან მარკეტინგის მიმართულებით;
  • სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების მენეჯერის ან კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე, სასურველია ჰორეკა სფეროში;
  • Microsoft office-ის სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა.