ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები
- ციფრული პლატფორმების მართვა (facebook, Tiktok, Linkedin, Instagram);
- არსებული სტრატეგიის მიხედვით ციფრული არხებისთვის კონტენტის შექმნაში აქტიური ჩართულობა;
- სფეროში არსებული ტრენდების გაცნობა, ვიზუალური რეფერენსების ძიება და ყოველდღიურ საქმიანობაში ინტეგრირება;
- სოციალური მედია კამპანიების დაგეგმვა და გუნდთან ერთად განხორციელება;
- სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრა;
- სოციალური მედიის შედეგების მონიტორინგი, მიმდინარე მდგომარეობის ანალიზი და რეკომენდაციების შემუშავება გაუმჯობესების მიზნით;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
- ინგლისური ენის ცოდნა მინიმუმ B2
- Facebook, LinkedIn, Instagram, Tiktok გვერდების ადმინისტრირების გამოცდილება;