ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები

  • ციფრული პლატფორმების მართვა (facebook, Tiktok, Linkedin, Instagram);
  • არსებული სტრატეგიის მიხედვით ციფრული არხებისთვის კონტენტის შექმნაში აქტიური ჩართულობა;
  • სფეროში არსებული ტრენდების გაცნობა, ვიზუალური რეფერენსების ძიება და ყოველდღიურ საქმიანობაში ინტეგრირება;
  • სოციალური მედია კამპანიების დაგეგმვა და გუნდთან ერთად განხორციელება;
  • სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრა;
  • სოციალური მედიის შედეგების მონიტორინგი, მიმდინარე მდგომარეობის ანალიზი და რეკომენდაციების შემუშავება გაუმჯობესების მიზნით;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
  • ინგლისური ენის ცოდნა მინიმუმ B2
  • Facebook, LinkedIn, Instagram, Tiktok გვერდების ადმინისტრირების გამოცდილება;