ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • კომპანიაში საბუღალტრო-სააღრიცხვო პროცესის მართვაში ჩართულობა;
  • დებიტორ-კრედიტორული ნაშთების კონტროლი და შედარების აქტების გაფორმება;
  • პირველადი დოკუმენტაციის (ანგარიშ-ფაქტურების, მიღება-ჩაბარების აქტების, ჩამოწერის აქტების) აღრიცხვა და კონტროლი;
  • სასაქონლო მატერიალური მარაგების შესყიდვის/რეალიზაციის ოპერაციების აღრიცხვა, დოკუმენტირება და კონტროლი;
  • მასალების ნაშთებისა და ჩამოწერების კონტროლი;
  • ინვენტარიზაციის პროცესში მონაწილეობის მიღება, შედეგების ასახვა ბუღალტრულ პროგრამაში;
  • საქართველოს საგადასახადო კოდექსით გათვალისწინებული დეკლარაციების პირველადი მომზადება;
  • მთავარი ბუღალტრის მხარდაჭერა ყოველდღიურ სამუშაო პროცესებში;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ფინანსების ან ბუღალტრული აღრიცხვის მიმართულებით;
  • ბუღალტრული აღრიცხვის საერთაშორისო სტანდარტების, საგადასახადო კანონმდებლობის ცოდნა;
  • ანალოგიურ პოზიციაზე მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
  • Excel-ის სამუშაო დონეზე ცოდნა;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი.