ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  •  უძრავი ქონების ოპერირებისთვის საჭირო პროცესების დაგეგმვა, მართვა, ოპერაციების კონტროლი
  •  მომსახურე/კონტრაქტორი კომპანიების მიერ გაწეული მომსახურების ხარისხის კონტროლი,
  •  უძრავი ქონების დაზღვევის ფარგლებში სადაზღვევო შემთხვევების კოორდინაცია სადაზღვევო კომპანიასთან, ზარალების მართვა, ანაზღაურების პროცესის კოორდინაცია
  •  უძრავი ქონების ობიექტების წლიური საოპერაციო ბიუჯეტების დაგეგმარება და შესრულების კონტროლი, ოპტიმიზაცია
  •  უძრავი ქონების მართვის შეედეგების ყოველთვიური, კვარტალური და წლიური რეპორტინგი
  •  აქტიური თანამშრომლობა უძრავი ქონების ობიექტების მეინთენანსის ადგილობრივ გუნდებთან და სხვა ჩართულ კოლეგებთან

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  •  უძრავი ქონების მართვის მიმართულებით გამოცდილება, მინიმუმ 3 წელი
  •  სასურველია  კანდიდატს ჰქონდეს გამოცდილება რამდენიმე ქონების , მათ შორის განსხვავებული პროფილის ქონებების მართვის მიმართულებით (სასურველია გამოცდილება საოფისე, კომერციული და/ან სასტუმროს ინდუსტრიის)
  •  უმაღლესი განათლება შესაბამისი მიმართულებით
  •  კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა, მათ შორის MS Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა
  •  ინგლისური ენის ცოდნა