ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- უძრავი ქონების ოპერირებისთვის საჭირო პროცესების დაგეგმვა, მართვა, ოპერაციების კონტროლი
- მომსახურე/კონტრაქტორი კომპანიების მიერ გაწეული მომსახურების ხარისხის კონტროლი,
- უძრავი ქონების დაზღვევის ფარგლებში სადაზღვევო შემთხვევების კოორდინაცია სადაზღვევო კომპანიასთან, ზარალების მართვა, ანაზღაურების პროცესის კოორდინაცია
- უძრავი ქონების ობიექტების წლიური საოპერაციო ბიუჯეტების დაგეგმარება და შესრულების კონტროლი, ოპტიმიზაცია
- უძრავი ქონების მართვის შეედეგების ყოველთვიური, კვარტალური და წლიური რეპორტინგი
- აქტიური თანამშრომლობა უძრავი ქონების ობიექტების მეინთენანსის ადგილობრივ გუნდებთან და სხვა ჩართულ კოლეგებთან
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უძრავი ქონების მართვის მიმართულებით გამოცდილება, მინიმუმ 3 წელი
- სასურველია კანდიდატს ჰქონდეს გამოცდილება რამდენიმე ქონების , მათ შორის განსხვავებული პროფილის ქონებების მართვის მიმართულებით (სასურველია გამოცდილება საოფისე, კომერციული და/ან სასტუმროს ინდუსტრიის)
- უმაღლესი განათლება შესაბამისი მიმართულებით
- კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა, მათ შორის MS Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა
- ინგლისური ენის ცოდნა