ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • საინფორმაციო სამსახურში შემოსული ზარების მართვა;
  • დაფიქსირებული პრობლემური საკითხების მართვა;
  • შემოსული ინფორმაციის მიწოდება შესაბამისი კომპეტენეციის პირებთან;
  • პრობლემური შემთხვევების შესახებ უშუალო ხელმძღვანელისათვის ინფორმაციის მიწოდება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ან სტუდენტი;
  • სასურველია მომხმარებლებლებთან ურთირთობის სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
  • უპირატესობად ჩაითვლება სამედიცინო სფეროში მუშაობის გამოცდილება;