ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- საინფორმაციო სამსახურში შემოსული ზარების მართვა;
- დაფიქსირებული პრობლემური საკითხების მართვა;
- შემოსული ინფორმაციის მიწოდება შესაბამისი კომპეტენეციის პირებთან;
- პრობლემური შემთხვევების შესახებ უშუალო ხელმძღვანელისათვის ინფორმაციის მიწოდება;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება ან სტუდენტი;
- სასურველია მომხმარებლებლებთან ურთირთობის სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
- უპირატესობად ჩაითვლება სამედიცინო სფეროში მუშაობის გამოცდილება;