ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • არსებულ მომწოდებლებთან კომუნიკაცია
  • ახალი მომწოდებლების მოძიება და მოლაპარაკებების წარმოება
  • პროდუქციის ნაირსახეობის მატებაზე ზრუნვა, არსებული ასორტიმენტის, გაყიდვებისა და ბაზრის ანალიზის საფუძველზე
  • იმპორტ-ექსპორტთან დაკავშირებული ფინანსური და იურიდიული დოკუმენტაციის მართვა
  • ლოჯისტიკურ პროცესებზე კონტროლი
  • საბაჟო ოპერაციებთან დაკავშირებული დოკუმენტების მართვა და პროცესების კონტროლი
  • უცხოური ბრენდების დისტრიბუციის გახსნა
  • ტენდერებში მონაწილეობის მიღება
  • მომწოდებლების საერთაშორისო ბაზრის კვლევა, შესასყიდი პროდუქციის ტექნიკური და ხარისხობრივი შესწავლა და ანალიზი
  • მომწოდებლებისგან წარმოდგენილი დოკუმენტაციის (ექსპორტის დოკუმენტაციის) სისწორის კონტროლი
  • შესყიდვების რეპორტის მომზადება

საკვალიფიკაციო მოვალეობები:

  • უმაღლესი განათლება (ბიზნეს ადმინისტრირება და/ან მედიცინა)
  • იმპორტ-ექსპორტის მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება
  • უცხოურ მარკეტებთან მუშაობის გამოცდილება
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) მაღალ დონეზე ცოდნა
  • ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა
  • ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა

ჩვენ გთავაზობთ:

  • ფიქსირებულ ანაზღაურებასა და საბონუსე სისტემას
  • კარიერულად ზრდის შესაძლებლობას
  • უცხოეთში ტრენინგების დაფინანსება
  • ჯანმრთელობის დაზღვევას
  • Fitpass