ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- არსებულ მომწოდებლებთან კომუნიკაცია
- ახალი მომწოდებლების მოძიება და მოლაპარაკებების წარმოება
- პროდუქციის ნაირსახეობის მატებაზე ზრუნვა, არსებული ასორტიმენტის, გაყიდვებისა და ბაზრის ანალიზის საფუძველზე
- იმპორტ-ექსპორტთან დაკავშირებული ფინანსური და იურიდიული დოკუმენტაციის მართვა
- ლოჯისტიკურ პროცესებზე კონტროლი
- საბაჟო ოპერაციებთან დაკავშირებული დოკუმენტების მართვა და პროცესების კონტროლი
- უცხოური ბრენდების დისტრიბუციის გახსნა
- ტენდერებში მონაწილეობის მიღება
- მომწოდებლების საერთაშორისო ბაზრის კვლევა, შესასყიდი პროდუქციის ტექნიკური და ხარისხობრივი შესწავლა და ანალიზი
- მომწოდებლებისგან წარმოდგენილი დოკუმენტაციის (ექსპორტის დოკუმენტაციის) სისწორის კონტროლი
- შესყიდვების რეპორტის მომზადება
საკვალიფიკაციო მოვალეობები:
- უმაღლესი განათლება (ბიზნეს ადმინისტრირება და/ან მედიცინა)
- იმპორტ-ექსპორტის მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება
- უცხოურ მარკეტებთან მუშაობის გამოცდილება
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) მაღალ დონეზე ცოდნა
- ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა
- ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა
ჩვენ გთავაზობთ:
- ფიქსირებულ ანაზღაურებასა და საბონუსე სისტემას
- კარიერულად ზრდის შესაძლებლობას
- უცხოეთში ტრენინგების დაფინანსება
- ჯანმრთელობის დაზღვევას
- Fitpass