ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • საერთაშორისო ბაზრებზე ახალი კლიენტების მოძიება
  • საექსპორტო გაყიდვების გეგმის შედგენა
  • მარკეტინგის გუნდთან ერთად ექსპორტზე ბრენდის განვითარებისთვის საჭირო აქტივობების დაგეგმვა განხორციელება
  • არსებულ საექსპორტო ბაზრებზე ღვინის განვითარების ტენდენციების შესწავლა, და იმპლემენტაცია
  • პოტენციურ კლიენტებთან მოლაპარაკების წარმოება და შეკვეთის მიღება
  • შეკვეთების სრული ციკლის მონიტორინგი
  • შიდა და გარე ბაზრებზე დეგუსტაციებისა და სხვა აქტივობების ინიცირება პარტნიორების მოზიდვის  და გაყიდვების ზრდისთვის
  • პოტენციურ პარტნიორთათვის პრეზენტაციების მომზადება და წარდგენა
  • ექსპორტის მიმართულებით გაყიდვების მაჩვენებლის ზრდაზე ზრუნვა
  • შეკვეთების დამუშავება და მათ გადაზიდვასთან დაკავშირებული პროცედურების ორგანიზება და კონტროლი
  • გაყიდვების შესახებ ყოველთვიური და კვარტალური ანგარიშის წარდგენა ხელმძღვანელთან
  • საექსპორტო ბიუჯეტის შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება
  • გაყიდვებისა და მარკეტინგული გეგმის შესრულების მიზნით სხვადასხვა ღონისძიება/გამოფენაში მონაწილეობის მიღება.
  • ექსპორტის  ზრდისკენ მიმართულებით დამატებით ფუნქციების შესრულება, რაც დაგეგმილი შედეგების მისაღწევად არის საჭირო.
  • ადგილობრივი ბაზრის მართვა და მონიტორინგი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება
  • ღვინის კომპანიაში, იგივე მიმართულებით მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება
  • ქართულად, ინგლისურად და რუსულად გამართული წერისა და მეტყველების უნარი
  • პრეზენტაციების მომზადებისა და ჩატარების უნარი
  • პრიორიტეტების სწორად განსაზღვრის უნარი
  • საოფისე პროგრამების პროფესიულ დონეზე ცოდნა