ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- კომპანიაში ბუღალტრული აღრიცხვა-ანგარიშგების პროცესების სრული მართვა და კოორდინაცია, ფინანსური ანგარიშგების საერთაშორისო სტანდარტების (IFRS), საქართველოს მოქმედი საგადასახადო კანონმდებლობისა და სხვა ნორმატიული აქტების მოთხოვნებთან სრული შესაბამისობის უზრუნველყოფა.
- სრული საბუღალტრო ციკლის მართვა პირველადი დოკუმენტაციის დამუშავებიდან ფინანსური ანგარიშგების მომზადებამდე.
- ყოველთვიური, კვარტალური და წლიური დახურვის პროცესების ეფექტიანი მართვა და კონტროლი.
- სანდო შიდა კონტროლის სისტემის ჩამოყალიბება და შენარჩუნება აქტივების დაცვისა და ფინანსური ინფორმაციის სანდოობის უზრუნველსაყოფად.
- ფინანსური ანგარიშგების (მოგება-ზარალი, ბალანსი, ფულადი სახსრების მოძრაობა) მომზადება, ანალიზი და მენეჯმენტისთვის წარდგენა.
- საჭიროებისამებრ, მენეჯერული აღრიცხვისა და ფინანსური ანგარიშგების მხარდაჭერა.
- საგადასახადო დეკლარაციებისა და სხვა სავალდებულო ანგარიშგებების მომზადებისა და მარეგულირებელ ორგანოებში დროული წარდგენის უზრუნველყოფა და კონტროლი.
- ბუღალტრული აღრიცხვის პოლიტიკისა და პროცედურების შემუშავება, დანერგვა და მუდმივი განახლება ცვალებადი საკანონმდებლო და ბიზნესგარემოს შესაბამისად.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება ფინანსების, ბუღალტრული აღრიცხვის ან ეკონომიკის მიმართულებით (ბაკალავრის ხარისხი).
- ACCA-ს სერტიფიკატი (ან სწავლის დასკვნით ეტაპზე ყოფნა) ან სხვა ეკვივალენტური საერთაშორისო პროფესიული კვალიფიკაცია ჩაითვლება მნიშვნელოვან უპირატესობად.გამოცდილება:
- მთავარი ბუღალტრის ან ანალოგიურ ხელმძღვანელ პოზიციაზე მუშაობის, სულ მცირე, 4-წლიანი გამოცდილება.
- სასურველია სამშენებლო სფეროში ან მრავალპროფილიანი ჰოლდინგის სტრუქტურაში (შვილობილ კომპანიაში) მუშაობის გამოცდილება.პროფესიული ცოდნა და უნარები:
- საქართველოს საგადასახადო კოდექსისა და მასთან დაკავშირებული კანონქვემდებარე აქტების, ასევე ფინანსთა სამინისტროს ინსტრუქციების საფუძვლიანი ცოდნა.
- ფინანსური ანგარიშგების საერთაშორისო სტანდარტების (IFRS) ცოდნა და პრაქტიკულად გამოყენების გამოცდილება.
- ინგლისური და რუსული ენების კარგად ცოდნა (B2 დონე ან უფრო მაღალი, როგორც წერილობითი, ისე ვერბალური კომუნიკაციისთვის).
კომპიუტერული პროგრამები:
- MS Office-ის პროგრამების (განსაკუთრებით Excel-ისა) პროფესიულ დონეზე ფლობა.
- საბუღალტრო პროგრამა Balance-სთან და ORIS-სთან მუშაობის გამოცდილება.
უნარ-ჩვევები:
- პასუხისმგებლობის უმაღლესი გრძნობა და ეთიკური სტანდარტების დაცვა.
- ძლიერი ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნების, ასევე პრობლემების გადაჭრის უნარი.
- დეტალებზე ორიენტირება და მაღალი სიზუსტის დაცვა სამუშაოს შესრულებისას.
- ეფექტიანი კომუნიკაციის, მათ შორის, რთული ფინანსური ინფორმაციის ნათლად გადმოცემის უნარი.
- ორგანიზებულობა, დროის ეფექტიანად მართვისა და პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი.
- გუნდური მუშაობისა და საჭიროების შემთხვევაში გუნდის მართვის უნარი.
- დამოუკიდებლად მუშაობისა და გადაწყვეტილებების მიღების უნარი.