ბიუჯეტირებისა და ანგარიშგების სპეციალისტის ფუნქცია-მოვალეობებია:                                                                  

  • ფინანსური ანგარიშგების ფორმირება და მასთან დაკავშირებული შემოსავლებისა და ხარჯების დეტალური ჩაშლა და ანალიზი, გადახრების ანალიზი და კომენტარების მომზადება. მიღებული რეკომენდაციების გათვალისწინება და მონიტორინგი;
  • მოამზადოს მენეჯერული და ფასს ანგარიშგებები შიდა და გარე მომხმარებლებისთვის (SARAS, NBG, Creditors, Shareholders, Scope, etc.), რომლის გადახედვა და ავტორიზაცია მოხდება ფინანსური დირექტორის მიერ;
  • ფინანსური აუდიტის პროცესში ჩართულობა რაც გამოიხატება მოთხოვნილი ინფორმაციის მომზადებაში, ფინანსური ანგარიშგების მომზადებაში, მათთან კომუნიკაციაში და ა.შ;
  • ფინანსური ბიუჯეტის, როგორც კომპანიის მთავარი ფინანსური დოკუმენტის ფორმირების პროცედურის და საფეხურების განსაზღვრა, წარდგენა ფინანსური დირექტორისთვის და დამტკიცება;
  • ფინანსური მოდელის ფაქტიურ შედეგებთან ყოველთვიურად შედარება, ანალიზი და გადახრების მიზეზების გამოკვლევა. აღმოფხვრის გზების მოძიება და რეკომენდაციების გაცემა;
  • ფინანსური მოდელის რეგულარული გადახედვა და განახლება დადგენილი პროცედურის შესაბამისად (ყოველკვარტალური რევიზია – rolling budget;
  • შემუშავებული წლიური ბიუჯეტის შესაბამისად ორგანიზაციის სხვადასხვა დეპარტამენტებისთვის KPI-ების განსაზღვრაში მონაწილეობა და რეკომენდაციების გაცემა;
  • BI სისტემების დანერგვაში მონაწილეობის მიღება, ავტომატიზაციის პროცესების შემუშავება და მართვა;.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:                                                                    

  • უმაღლესი განათლება ფინანსების მიმართულებით;
  • სამუშაო გამოცდილება 3-4 წელი
  • კომპიუტერული პროგრამები: Microsoft Word, Excel, Outlook, Exact globe, ან სხვა ნებისმიერი ERP პროგრამა;
  • უცხო ენები – ინგლისური, რუსული;
  • ACCA/ CFA-ს სერთიფიკატები.