HR Generalist-ის ფუნქცია-მოვალეობებია:
- შერჩევის პროცესის ორგანიზება და მართვა;
- საკვალიფიკაციო და პროფესიული მოთხოვნების შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება;
- ვაკანსიის გავრცელება და პოტენციური კანდიდატების მოძიება;
- ინტერვიუების ჩატარება და ვაკანტური პოზიციის შესაბამისი კანდიდატების შერჩევა;
- ახალი თანამშრომლის აყვანა, ინტეგრაციაზე ზრუნვა და მასთან დაკავშირებული პროცესების მართვა;
- თანამშრომელთათვის განვითარების გეგმების გაწერა და შესრულების მართვა;
- თანამშრომელთა კვალიფიკაციის ამაღლებაზე ზრუნვა;
- თანამშრომლებისთვის ტრენინგების საჭიროების დადგენა;
- თანამშრომლებთან მუდმივი კომუნიკაცია, მათთვის აქტუალური საკითხების იდენტიფიცირება და შესაბამისი განხილვა;
- რეპორტინგი უშუალო ხელმძღვანელთან;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აღნიშნულ პოზიციაზე;
- უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების ან სოციალური მეცნიერებების მიმართულებით);
- შრომის კანონმდებლობის ცოდნა.