ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
• კატეგორიის სტრატეგიის განსაზღვრა;
• ბაზრის ანალიზი – საბაზრო ტენდენციების მონიტორინგი კატეგორიის ფარგლებში;
• კატეგორიის მომგებიანობისა და გაყიდვების ანალიზი;
• ადგილობრივი და საერთაშორისო მომწოდებლების მოძიება და მათთან მოლაპარაკებების წარმოება;
• პროდუქტების საფასო სტრატეგიის შემუშავება;
• პროდუქციის შესყიდვის, ლოგისტიკისა და დასაწყობების პროცესის ორგანიზება და კონტროლი;
• პროდუქციის ნაშთების კონტროლი;
• გაყიდვების სტიმულირების მიზნით აქციების დაგეგმვა და ორგანიზება;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
• უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით);
• აუცილებელია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
• გაყიდვების ან/და შესყიდვების სფეროში მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
• ინგლისური ენის ცოდნა;
• კომპიუტერული პროგრამების ფლობა.