ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- ადამიანური რესურსების მართვასთან დაკავშირებული პოლიტიკისა და პროცედურების შემუშავება-დანერგვა;
- თანამშრომელთა შვებულების, მივლინების, ზეგანაკვეთური მუშაობის ანაზღაურებისა და სხვა სახელფასო და ადმინისტრაციული საკითხების შიდა მარეგულირებელი დოკუმენტაციის მიხედვით წარმოება;
- თანამშრომელთა შესრულების ხარისხის შეფასებისა და გაუმჯობესების მიზნით შესაბამისი სისტემების ჩამოყალიბება-დანერგვა;
- შერჩევის პროცესის ორგანიზება და მართვა;
- ინტერვიუების ჩატარება და ვაკანტური პოზიციის შესაბამისი კანდიდატების შერჩევა;
- თანამშრომლებთან მუდმივი კომუნიკაცია, მათთვის აქტუალური საკითხების იდენტიფიცირება და შესაბამისი განხილვა;
- რეპორტინგი უშუალო ხელმძღვანელთან;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აღნიშნულ პოზიციაზე;
- უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების ან სოციალური მეცნიერებების მიმართულებით);
- შრომის კანონმდებლობის ცოდნა;