ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • ადამიანური რესურსების მართვასთან დაკავშირებული პოლიტიკისა და პროცედურების შემუშავება-დანერგვა;
  • თანამშრომელთა შვებულების, მივლინების, ზეგანაკვეთური მუშაობის ანაზღაურებისა და სხვა სახელფასო და ადმინისტრაციული საკითხების შიდა მარეგულირებელი დოკუმენტაციის მიხედვით წარმოება;
  • თანამშრომელთა შესრულების ხარისხის შეფასებისა და გაუმჯობესების მიზნით შესაბამისი სისტემების ჩამოყალიბება-დანერგვა;
  • შერჩევის პროცესის ორგანიზება და მართვა;
  • ინტერვიუების ჩატარება და ვაკანტური პოზიციის შესაბამისი კანდიდატების შერჩევა;
  • თანამშრომლებთან მუდმივი კომუნიკაცია, მათთვის აქტუალური საკითხების იდენტიფიცირება და შესაბამისი განხილვა;
  • რეპორტინგი უშუალო ხელმძღვანელთან;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აღნიშნულ პოზიციაზე;
  • უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების ან სოციალური მეცნიერებების მიმართულებით);
  • შრომის კანონმდებლობის ცოდნა;