ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • კომპანიის ცნობადობის გაზრდა;
  • კომპანიის ბრენდის მართვა, იმიჯის წარმოჩენა;
  • კომპანიის PR/მარკეტინგული სტრატეგიისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამოქმედო გეგმების შემუშავება, განხორციელება და მონიტორინგი;
  • კომპანიის სოციალური ქსელების შექმნა-გაუმჯობესება, ინფორმაციის განთავსება, მომხმარებლებთან კომუნიკაცია, მართვა და კოორდინირება;
  • სარეკლამო კომპანიებთან თანამშრომლობა, სარეკლამო კონცეფციების, სცენარების, დიზაინებისა და სხვა მასალების შემუშავებაში მონაწილეობა;
  • ბიუჯეტის შედგენა-მართვა;
  • ბაზრისა და კონკურენტების ანალიზი;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება. პრიორიტეტი მიენიჭება მარკეტინგს, PR-ს, ბიზნეს ადმინისტრირებას ან საზოგადოებასთან ურთიერთობის მიმართულებას;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • გამართული ვერბალური და წერითი კომუნიკაციის უნარი;
  • ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა;