ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- ბუღალტრული აღრიცხვის, საგადასახადო მენეჯმენტის ანგარიშგების, ფინანსური ანგარიშგების წარმოება/ფორმირება/მიწოდება ფასს-ის შესაბამისად;
- ბანკებთან მუშაობა. ფაქტორინგი. ფინანსური ნაკადების დაგეგმვა და კონტროლი;
- ურთიერთობა საგადასახადო, აუდიტისა და სხვა მარეგულირებელ ორგანოებთან;
- კანონმდებლობის ცვლილებების თვალყურის დევნება, სწრაფი რეაგირება და კომპანიის საქმიანობაში განხორციელება;
- სრული სამუშაო პროცესის უზრუნველყოფა (მიღება, ხარჯი, გადაადგილება, დაბრუნება, ჩამოწერა, ინვენტარიზაცია);
- სავაჭრო ობიექტებიდან მიღებული შეკვეთების დოკუმენტაციის სრული უზრუნველყოფა/მენეჯმენტი;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
- სადისტრიბუციო კომპანიაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
- ბუღალტრული აღრიცხვისა და საგადასახადო აღრიცხვის ყველა სფეროს, ფასს – ის პრინციპების ცოდნა;
- Excel-ის მაღალ დონეზე ფლობა;
- 1C Accounting-ის ცოდნა;