ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • ბუღალტრული აღრიცხვის, საგადასახადო მენეჯმენტის ანგარიშგების, ფინანსური ანგარიშგების წარმოება/ფორმირება/მიწოდება ფასს-ის შესაბამისად;
  • ბანკებთან მუშაობა. ფაქტორინგი. ფინანსური ნაკადების დაგეგმვა და კონტროლი;
  • ურთიერთობა საგადასახადო, აუდიტისა და სხვა მარეგულირებელ ორგანოებთან;
  • კანონმდებლობის ცვლილებების თვალყურის დევნება, სწრაფი რეაგირება და კომპანიის საქმიანობაში განხორციელება;
  • სრული სამუშაო პროცესის უზრუნველყოფა (მიღება, ხარჯი, გადაადგილება, დაბრუნება, ჩამოწერა, ინვენტარიზაცია);
  • სავაჭრო ობიექტებიდან მიღებული შეკვეთების დოკუმენტაციის სრული უზრუნველყოფა/მენეჯმენტი;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
  • სადისტრიბუციო კომპანიაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
  • ბუღალტრული აღრიცხვისა და საგადასახადო აღრიცხვის ყველა სფეროს, ფასს – ის პრინციპების ცოდნა;
  • Excel-ის მაღალ დონეზე ფლობა;
  • 1C Accounting-ის ცოდნა;