ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • ორგანიზაციაში პროცესების ეფექტურობის გაზრდა
  • ტექნოლოგიურად სწორი გადაწყვეტილებების შერჩევა და დანერგვა, პროცესების ასწრაფების მიზნით
  • გუნდის მართვა და განვითარება 
  • ტრენინგებისა და განვითარების პროგრამების შემუშავება და განხორციელება
  • Lean პრინციპების დანერგვა ორგანიზაციული კულტურის განვითარებაში, თანამშრომლების ჩართულობისა და ინიციატივების ხელშეწყობა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • მინიმუმ 5 წლიანი გამოცდილება ოპერაციული ან ხარისხის მართვის სფეროში
  • გამოცდილება Lean მეთოდოლოგიის დანერგვასა და გამოყენებაში
  • პროექტების მართვის გამოცდილება
  • სასურველია Six Sigma სერტიფიკატი ან მსგავსი აკრედიტაცია