ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- ორგანიზაციაში პროცესების ეფექტურობის გაზრდა
- ტექნოლოგიურად სწორი გადაწყვეტილებების შერჩევა და დანერგვა, პროცესების ასწრაფების მიზნით
- გუნდის მართვა და განვითარება
- ტრენინგებისა და განვითარების პროგრამების შემუშავება და განხორციელება
- Lean პრინციპების დანერგვა ორგანიზაციული კულტურის განვითარებაში, თანამშრომლების ჩართულობისა და ინიციატივების ხელშეწყობა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- მინიმუმ 5 წლიანი გამოცდილება ოპერაციული ან ხარისხის მართვის სფეროში
- გამოცდილება Lean მეთოდოლოგიის დანერგვასა და გამოყენებაში
- პროექტების მართვის გამოცდილება
- სასურველია Six Sigma სერტიფიკატი ან მსგავსი აკრედიტაცია