ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • დამკვეთთან კომუნიკაციის ორგანიზება და განხორციელება;
  •  კლიენტებისათვის წინადადებების მომზადება, სარეკლამო კამპანიების დაგეგმვა  და ეფექტური რეალიზაცია;
  •  სარეკლამო შეკვეთების კოორდინაცია;
  •  კამპანიის კონტროლი;
  •  კამპანიის შემდგომი მედია და ფინანსური ანალიზი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • საერთაშორისო კლიენტებთან მსგავს პოზოციაზე მუშაობის გამოცდილება (მინ. 2 წელი);
  • უმაღლესი განათლება (მარკეტინგი და რეკლამა, ტექნიკური მეცნიერებები);
  • ინგლისური და  რუსული ენების ძალიან კარგი ცოდნა;
  • კრეატიული და ანალიტიკური აზროვნება;
  • დამოუკიდებელი და გუნდური მუშაობის უნარი;
  •  ძალიან კარგი კომპიუტერული ჩვევები MS Office (excel, Power Point პრიორიტეტული);
  •  ორგანიზატორული უნარები.