ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- პროექტის ინიცირების, დაგეგმვის, აღსრულებისა და დახურვის პროცესის წარმართვა
- პროექტის აღსრულების გეგმის (PEP) და პროცედურების შემუშავება, შეთანხმება, განახლება და იმპლემენტირება
- გუნდის მართვა, პროექტის ბიუჯეტის, სამუშაოს მოცულობის და სამუშაოების მიმდინარეობის გრაფიკის შემუშავების და დანერგვის მიზნით, ასევე ყველა დაგეგმილი ღონისძიების დადგენილ კალენდრული გრაფიკის ფარგლებში მიმდინარეობის უზრუნველყოფა
- სატენდერო და შესყიდვების პროცედურების მართვა
- დამპროექტებლების (არქიტექტორების, კონსტრუქტორების, ინჟინრების და ა.შ.) შესრულებული სამუშაოების მიმოხილვა და აღნიშნული სამუშაოების სახელშეკრულებო პირობებთან დადარება
- პროექტის ყველა მნიშვნელოვანი ფაზისათვის საჭირო ღონისძიების გაწერა, მათი შესრულებისათვის საჭირო ვადების დადგენა
- შეთანხმებული საბიუჯეტო პარამეტრების მკაცრად დაცვის უზრუნველყოფა
- თითოეული პროექტის ფარგლებში მიმდინარე რეპორტის მომზადება
- სამშენებლო პროექტის ზედამხედველობა მისი დასაწყისიდან დასრულებამდე
- ეფექტიანი კომუნიკაციის წარმოება სხვადასხვა საპროექტო ფაზის შესრულებაზე პასუხისმგებელ კონტრაქტორებთან
- პროექტის დამკვეთის მიერ პროექტის მიღება-ჩაბარების პროცესის მართვა
- მინიმუმ სამ (3) წლიანი გამოცდილება სამშენებლო სამუშაოების მართვის სფეროში
- ბაკალავრის დიპლომი ან სერთიფიკატი არქიტექტურული, საინჟინრო, სამშენებლო, პროექტის მართვის (ან მსგავს სფეროში).
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- პროექტის დაგეგმვის, ორგანიზების და მართვის უნარი
- მოლაპარაკებების წარმართვის და მაღალი დონის შეხვედრების მართვის უნარი
- დროის ეფექტური მართვისა და ლოგიკური გადაწყვეტილებების მიღების უნარი
- სტრესის მართვის უნარი
- რამდენიმე საქმის ერთდროულად და ეფექტურად წარმართვის უნარი
- ხარისხზე ორიენტირებულობა
- ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა
- MS Excel, MS Project, Adobe Acrobat Professional პროგრამული უზრუნველყოფის სრულყოფილად ფლობა
- AutoCAD და/ან Autodesk Revit პროგრამული უზრუნველყოფის ცოდნა ჩაითვლება დიდ უპირატესობად
- FIDIC და/ან JCT და/ან NEC ხელშეკრულებებზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად