ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • შეიძინეთ საოფისე მასალები, მათ შორის საკანცელარიო ნივთები, ჰიგიენური საშუალებები და სხვა ინვენტარი
  • მიესალმეთ და დაეხმარეთ მომხმარებლებს, რაც უზრუნველყოფს პოზიტიურ გამოცდილებას
  • საოფისე ხარჯების ოპტიმიზაცია და ინვოისების დროული გადახდის უზრუნველყოფა
  • HR-ის მხარდაჭერა ორგანიზაციასთან დაკავშირებულ საკითხებში
  • ოფისის საჭიროებებისთვის მოვაჭრეებთან და სერვისის პროვაიდერებთან კოორდინაცია
  • უზრუნველყოს კარგად მოვლილი, ორგანიზებული და ფუნქციონალური სამუშაო ადგილი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ხელშეკრულებების, დანართების, მიღება-ჩაბარებისა და გადაცემის მომზადება და მართვა
  • მომხმარებელთა რეგისტრაცია

ჩვენ გთავაზობთ:

  • სამუშაო საათები: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-18:00
  • პროფესიული ზრდისა და კარიერული განვითარების შესაძლებლობა
  • მდებარეობა: თბილისი, გიორგი დანელიას ქუჩა 23
  • ენები: ქართული, ინგლისური – B2