ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- შეიძინეთ საოფისე მასალები, მათ შორის საკანცელარიო ნივთები, ჰიგიენური საშუალებები და სხვა ინვენტარი
- მიესალმეთ და დაეხმარეთ მომხმარებლებს, რაც უზრუნველყოფს პოზიტიურ გამოცდილებას
- საოფისე ხარჯების ოპტიმიზაცია და ინვოისების დროული გადახდის უზრუნველყოფა
- HR-ის მხარდაჭერა ორგანიზაციასთან დაკავშირებულ საკითხებში
- ოფისის საჭიროებებისთვის მოვაჭრეებთან და სერვისის პროვაიდერებთან კოორდინაცია
- უზრუნველყოს კარგად მოვლილი, ორგანიზებული და ფუნქციონალური სამუშაო ადგილი
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- ხელშეკრულებების, დანართების, მიღება-ჩაბარებისა და გადაცემის მომზადება და მართვა
- მომხმარებელთა რეგისტრაცია
ჩვენ გთავაზობთ:
- სამუშაო საათები: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-18:00
- პროფესიული ზრდისა და კარიერული განვითარების შესაძლებლობა
- მდებარეობა: თბილისი, გიორგი დანელიას ქუჩა 23
- ენები: ქართული, ინგლისური – B2