ძირითადი მოვალეობები:
- მომხმარებელთა პორტფელის ეფექტური მართვა და ნდობაზე დაფუძნებული ხანგრძლივი პარტნიორული ურთიერთობების დამყარება;
- მომხმარებლის ადმინისტრაციული მხარდაჭერა და მოთხოვნილი ინფორმაციის სრულად მიწოდება;
- მომხმარებლის პრობლემური საკითხების აღმოფხვრაზე მუშაობა და მათ შენარჩუნებაზე ზრუნვა;
ახალი მომხმარებლისთვის პრეზენტაციის ჩატარება (ონბორდინგი), ინსტრუქციების მიწოდება და შეხვედრები საჭიროების შემთხვევაში. - პორტფელში არსებული მომხმარებლისთვის დამატებითი მომსახურებების შეთავაზება/გაყიდვა (upsell);
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- მომხმარებელთან პირისპირ, სატელეფონო და წერილობითი კომუნიკაციის გამოცდილება;
- შიდა პროგრამაში მუშაობისა და ცვლილებების ასახვის გამოცდილება;
- გაყიდვების გამოცდილება
რას გთავაზობთ ჩვენ:
- სამუშაო დრო: 10:00-19:00, დასვენება შაბათ-კვირა
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 1500 ლარი + ყოველთვიური საბონუსე სისტემა
- პროფესიული ზრდისა და კარიერული განვითარების შესაძლებლობა