ძირითადი მოვალეობები:

  • მომხმარებელთა პორტფელის ეფექტური მართვა და ნდობაზე დაფუძნებული ხანგრძლივი პარტნიორული ურთიერთობების დამყარება;
  • მომხმარებლის ადმინისტრაციული მხარდაჭერა და მოთხოვნილი ინფორმაციის სრულად მიწოდება;
  • მომხმარებლის პრობლემური საკითხების აღმოფხვრაზე მუშაობა და მათ შენარჩუნებაზე ზრუნვა;
    ახალი მომხმარებლისთვის პრეზენტაციის ჩატარება (ონბორდინგი), ინსტრუქციების მიწოდება და შეხვედრები საჭიროების შემთხვევაში.
  • პორტფელში არსებული მომხმარებლისთვის დამატებითი მომსახურებების შეთავაზება/გაყიდვა (upsell);

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • მომხმარებელთან პირისპირ, სატელეფონო და წერილობითი კომუნიკაციის გამოცდილება;
  • შიდა პროგრამაში მუშაობისა და ცვლილებების ასახვის გამოცდილება;
  • გაყიდვების გამოცდილება

რას გთავაზობთ ჩვენ:

  • სამუშაო დრო: 10:00-19:00, დასვენება შაბათ-კვირა
  • ანაზღაურება: ფიქსირებული 1500 ლარი + ყოველთვიური საბონუსე სისტემა
  • პროფესიული ზრდისა და კარიერული განვითარების შესაძლებლობა