ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • სავაჭრო ობიექტის საოპერაციო და სავაჭრო პროცესების მართვა და მონიტორინგი;
  • გაყიდვების ზრდის უზრუნველყოფა და საჭიროების შემთხვევაში მარკეტინგულ აქტივობებში მონაწილეობა;
  • გაყიდვების დეპარტამენტთან კოორდინირებული თანამშრომლობა და ეფექტური კომუნიკაცია;
  • გუნდის მართვა;
  • სამუშაო პროცესების დაგეგმვა და კონტროლი;
  • გრაფიკებისა და შვებულებების შედგენა;
  • შეფასებისა და განვითარების პროცესების ინიცირება;
  • მომსახურების სტანდარტების დაცვა და შესრულების კონტროლი;
  • შოურუმში პროდუქციის განთავსებისა და მერჩენდაიზინგის მონიტორინგი;
  • სალარო ოპერაციების კონტროლი;
  • პროდუქციის მარაგების მართვა და მიღების პროცესის მონიტორინგი;
  • დაგეგმილი აქციების ორგანიზება და მართვა;
  • პროდუქციის გეგმური აღწერის პროცესის მართვა;
  • პრობლემური საკითხების დროული გადაწყვეტა, როგორც თანამშრომლებთან, ისე მომხმარებლებთან;
  • სისუფთავისა და სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების დაცვა სავაჭრო ობიექტში;
  • შესრულებული სამუშაოს ანალიზი და ხელმძღვანელობისთვის ანგარიშგება;
  • ყოველდღიური რეპორტების მომზადება;
  • ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება მის კომპეტენციასთან შესაბამისობაში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება მენეჯერულ პოზიციაზე ბრენდული მაღაზიათა ქსელში, ან მაღალი სტანდარტების მქონე მომსახურების სფეროში. („ლაქშერი“ ბრენდები)
  • რუსული და/ან ინგლისური ენის ცოდნა (C1 დონე და მაღლა);
  • MS Office-ის ცოდნა (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
  • პროგრამა FINA-ს ცოდნა (სასურველია)