ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • კლიენტი-კომპანიების მიმდინარე ფინანსური მდგომარეობის დიაგნოსტიკა, ფინანსური რისკების იდენტიფიცირება, კონტროლის სისტემების ანალიზი
  • კლიენტი-კომპანიების ფინანსური სტრატეგიის შემუშავება და ფინანსური მოდელების მომზადება
  • კლიენტი-კომპანიების საბუღალტრო – სააღრიცხვო პროცესის განხორციელების ზედამხედველობა; სააღრიცხვო პერიოდის დროულად და სწორად დახურვის უზრუნველყოფის მიზნით პროცესების დაგეგმვა და შესრულების კონტროლი
  • კლიენტი-კომპანიების ფულადი სახსრების მართვა, ფულადი სახსრების მოძრაობის კონტროლის ეფექტური პროცედურების შემუშავება
  • ბიუჯეტირების სისტემის დანერგვა, ყოველწლიური/ყოველთვიური ბიუჯეტის მომზადება და ყოველთვიური გადახრების კონტროლი
  • ხარჯების ოპტიმიზაციის ახალი შესაძლებლობების გამოვლენა/ბიზნეს მოდელის ხარჯთეფექტური ოპერაციების უზრუნველყოფა
  • ფინანსური მონაცემების ანალიზი: ტენდენციების განსაზღვრა და გაუმჯობესების რეკომენდაციების გაკეთება
  • ფინანსური უწყისების წარმოება
  • პროექტების ფინანსური შესრულების შეფასება
  • სამომავლო პროექტების მომგებიანობის და ეფექტურობის ანალიზი
  • ფინანსური პროგნოზირება
  • ფინანსური აღრიცხვა IFRS შესაბამისად
  • ფინანსური რეპორტების მომზადება, მათი ავტომატიზაცია და სტანდარტიზაცია
  • დაქვემდებარებულ თანამშრომელთა შესრულებული სამუშაოს მართვა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ფინანსური მიმართულებით მუშაობის 5 წლის გამოცდილება, აქედან მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის 2 წლის გამოცდილება
  • უმაღლესი განათლება ფინანსების, ეკონომიკის, ბიზნეს-ადმინისტრირების ან ზუსტ მეცნიერებათა მიმართულებით
  • საოფისე პროგრამების, განსაკუთრებით ექსელის მაღალ დონეზე ცოდნა
  • საბუღალტრო პროგრამებში მუშაობის გამოცდილება
  • სასურველია საკვალიფიკაციო სერტიფიცირება (ACCA ან სხვა)
  • ინგლისური ენის ცოდნა ბაზისურ დონეზე