ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • გაყიდვების გუნდის საქმიანობის კოორდინაცია და მათი ყოველდღიური პროცესების მართვა
  • Field მენეჯერის მიერ მოძიებულ ობიექტებზე მორგებული ინდივიდუალური შეთავაზებების მომზადება
  • ლიდებზე მორგებული შეთავაზებების ხელშეკრულებებში გარდაქმნა
  • მომხმარებლებთან პირადი და სატელეფონო კომუნიკაცია კომპანიის სტანდარტების დაცვით
  • კორპუსის მენეჯერებთან კომუნიკაციის წარმართვა და შეხვედრებში მონაწილეობა
  • კომპანიის სერვისებისა და პროდუქტების წარდგენა და მომხმარებელთა კითხვებზე პასუხის გაცემა
  • სამეზობლო კრებების, პრეზენტაციების ჩატარება და საჭიროების შემთხვევაში გამოკითხვების ორგანიზება (კარდაკარ ან ონლაინ რეჟიმში)
  • შიდა დეპარტამენტებთან კოორდინირებული თანამშრომლობის უზრუნველყოფა
  • გაყიდვების პროცესების, ინფორმაციული ნაკადების და მონაცემთა პროგრამული აღრიცხვის ეფექტური მართვა
  • CRM სისტემის გამოყენება კომპანიის პროცედურების შესაბამისად
  • თვის, კვარტლისა და წლის გაყიდვების გეგმების შესრულებაზე პასუხისმგებლობა
  • გაყიდვების გუნდის წევრებისთვის ამოცანების დელეგირება და მათი შესრულებული სამუშაოს მონიტორინგი
  • ახალი მომხმარებლების მოზიდვისა და დაინტერესების გზების განსაზღვრა გრძელვადიანი თანამშრომლობის მიზნით
  • სტანდარტული ტარიფების დაცვა და არასტანდარტულ შემთხვევებში შეთანხმების მიღწევა გაყიდვების ხელმძღვანელთან
  • მომხმარებელთან ურთიერთობის ყველა ეტაპზე კომპანიის სტანდარტების სრული დაცვა

აუცილებელი მოთხოვნები:

  • 2+ წლიანი გამოცდილება გაყიდვებში;
  • გუნდის მართვის მცირე გამოცდილება