ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • შესყიდვებთან დაკავშირებული მოთხოვნების მიღება და დამუშავება;
  • კომპანიის პროცედურების მიხედვით შესყიდვების განხორციელება;
  • არსებულ მომწოდებლებთან კომუნიკაცია და ახალი მომწოდებლების მოძიება, მოლაპარაკების წარმოება;
  • შესყიდვებთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის წარმოება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება, ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით;
  • მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე;
  • Excel – ის მაღალ დონეზე ფლობა;
  • უცხო ენების (რუსული, ინგლისური) მაღალ დონეზე ფლობა;