ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • სოციალური მედია პლატფორმების (Facebook, Instagram, TikTok და სხვ.) სტრატეგიის შექმნა და მისი განხორციელება;
  • ყოველკვირეული და თვიური კონტენტის კალენდრის შედგენა, შექმნა და მისი მართვა;
  • ქსელში არსებული მოთხოვნიდან გამომდინარე შესაბამისი პროდუქციის პოპულარიზაცია;
  • მარკეტინგული კამპანიების ბიუჯეტირების, დაგეგმვისა და შესრულების კონტროლი (Facebook Ads Manager და სხვა ხელსაწყოებით);
  • კამპანიების შესრულების მონიტორინგი და რეპორტინგი;
  • შედეგების ანალიზი და შესაბამისი რეპორტების მომზადება. ძირითადი მეტრიკების მონიტორინგი და ანგარიშგება (Reach, Engagement, CTR, Followers, CPM, etc.);
  • სოციალური მედიის ტენდენციების მუდმივი მონიტორინგი და ინოვაციური მიდგომების დანერგვა, როგორც ლოკალურად ასევე საერთაშორისო ბაზრისთვის;
  • კოორდინაციის გაწევა ინფლუენსერებთან, შეხვედრების ორგანიზება და კონტენტის მიღება/დაფიქსირება;
  • უშუალო ხელმძღვანელის მიერ სამუშაო პროცესში წარმოშობილი სხვა დავალებების შესრულება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • სოციალური მედიის მენეჯერის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
  • სარეკლამო კამპანიებთან მუშაობის გამოცდილება (Meta Ads, Google Ads ჩათვლით სასურველია);
  • ქართულად და ინგლისურად გამართულად წერის უნარი;
  • ფოტოსა და ვიდეოს კონტენტის შექმნის პროცესის ცოდნა (Canva, CapCut ან მსგავს პროგრამებთან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად);
  • ანალიტიკური უნარების ფლობა და მონაცემებზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებების მიღების უნარი;
  • კარგი კომუნიკაციისა და თვითორგანიზების უნარი;
  • აუცილებელია ინგლისური ენის ცოდნა;

პიროვნული თვისებები და უნარები:

  • კომუნიკაბელურობა;
  • ორგანიზებულობა;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • პუნქტუალურობა;
  • გუნდური მუშაობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა.