ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- კომპანიის მარკეტინგისა და კორპორაციული კომუნიკაციების გრძელვადიანი სტრატეგიის შემუშავება/ხელმძღვანელობა;
- ბრენდ-მენეჯმენტის შეფასება და სათანადო პროცესების გაუმჯობესებისთვის საჭირო მიზნების დასახვა, დროში გაწერილი გეგმის შედგენა და ხელმძღვანელობა, ბრენდის გაიდლაინების ჩამოყალიბება/მართვა;
- მარკეტინგისა და კომუნიკაციების კუთხით საჭირო ბიუჯეტირების საკითხების ჩამოყალიბება და მონიტორინგი;
- სტუმრებთან, კომპანიის პარტნიორებთან და თანამშრომლებთან დაკავშირებული მონაცემების, სტატისტიკებისა და მეტრიკების დამუშავება მარკეტინგული თვალსაზრისით;
- კომპანიის მარკეტინგული რესურსების ეფექტურად განაწილების უზრუნველყოფა;
- ბაზარზე არსებული ტრენდების სისტემატური მონიტორინგი და მათი გათვალისწინება სტრატეგიული მიზნების კუთხით;
- მჭიდრო თანამშრომლობა კომპანიის მფლობელობასა და მართვაში შემავალი ობიექტების საოპერაციო და ადმინისტრაციულ გუნდებთან, შიდა და გარე მარკეტინგული/საკომუნიკაციო საჭიროებების კვლევისა და სამუშაო პროცესების ეფექტურად მართვისთვის;
- მარკეტინგისა და კომუნიკაციების შიდა და გარე (Oursource-პარტნიორები) გუნდების ეფექტურად მართვა, მათ კარიერულ განვითარებასა და კვალიფიკაციის ამაღლებაზე ზრუნვა;
- კომპანიის ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის შემუშავება, სოციალური მედიის ეფექტურად მართვის უზრუნველყოფა;
- კომპანიისთვის მარკეტინგული კონტენტის შექმნის, ქოფირაითინგისა და გრაფიკული დიზაინისთვის საჭირო პროცედურების ეფექტურად განხორციელება, სათანადო შიდა/გარე თანამშრომლებისგან/კომპანიებისგან მიღებული რეპორტების დამუშავება;
- მარკეტინგული კამპანიებისა და ინიციატივების დამუშავება/წარდგენა უშუალო ხელმძღვანელებსა და სხვა რელევანტურ პირებთან;
- კომპანიის წარდგენა მედიასთან, საჯარო შეხვედრებსა თუ კონფერენციებზე, მარკეტინგული და საკომუნიკაციო თვალსაზრისით.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება მარკეტინგისა და კორპორატიული კომუნიკაციების მიმართულებით;
- ინგლისური ენის ცოდნა ვერბალური/არავერბალური, სრულყოფილი კომუნიკაციისა და რეპორტინგის დონეზე;
- კომპიუტერული და საოფისე პროგრამების ცოდნა;
- პასუხისმგებლიანობა, გუნდური მუშაობის უნარი, ეფექტური კომუნიკაციის უნარები;
- ორგანიზებულობა, დისციპლინურობა, პუნქტუალურობა;
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება სტუმარ-მასპინძლობის ინდუსტრიაში ჩაითვლება უპირატესობად.