ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • შესყიდვების სრული ციკლის შეუფერხებლად დაგეგმვა/ორგანიზება;
  • ლოჯისტიკური პროცესების მუდმივი ზედამხედველობა;
  • ბაზრის შესწავლა, მომწოდებლისა და პროდუქციის მოძიება, მოლაპარაკებების წარმოება;
  • მომწოდებლების ბაზრის კვლევა და ალტერნატიული შემოთავაზებების / ახალი პარტნიორების მოძიება;
  • შესყიდვებისათვის საჭირო დოკუმენტაციის წარმოება;
  • საწყობის კონტროლი;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • სასურველია სამედიცინო ან მომიჯნავე სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი;

უნარ-ჩვევები:

  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • პუნქტუალურობა;
  • ორგანიზებულობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • დროის ეფექტურად მართვა;